×
×
جدیدترین‌‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مطرح کرد:
هیات شمشیر بازی خراسان رضوی محجوب و مظلوم

  • کد نوشته: 89732
  • دی 21, 1402
  • مجمع سالیانه هیات شمشیری باری خراسان رضوی با حضور پور سلمان رییس فدراسیونْتاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانانْاعضای مجمع و هیات رییسه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانا خراسان رضوی برگزار شد.
    هیات شمشیر بازی خراسان رضوی محجوب و مظلوم

    نخست نیوز، مجید خروشی-در این جلسه گزارش عملکرد سالیانه و مالی هیات قرائت شد و با رای اکثریت اعضای (۱۳نفر) مجمع به تصویب رسید. رییس فدراسیون شمشیربازی ضمن تقدیر و تشکر اززحمات رییس هیات استان و همچنین همکاری مدیر کل ورزش و جوانان دررونق و توسعه این رشته ورزشی گفت: خوشبختانه هیات استان خراسان رضوی با توجه به قدمت قهرمانی در سطح کشور و ملی جایگاه بسیار خوبی نسبت به سایر استان ها دارد و در زمینه تربیت مربی.استعاد یابی وکسب عناوین قهرمانی موفققیت های قابل توجه ای کسب کرده است.

    وی خواستار برگزاری رقابت های شمشیربازی پیش کسوتان استان نکوداشت استاد سید صادق روحبخش اقتصادی در استان شد . وی در خصوص تقئیم ورزشی هیات در سال آینده و همچنین نیاز های مالی اضافه کرد: شاخص های ارزیابی و جدول مسابقات.اعزام ها به تفکیم و برحسن استانداردهای فدراسیون باید تدوین و اجرا شود. وی افزود: برخود لازم می‌دانم از همه مدیران و پیشکسوتان این رشته که سال‌های قبل برای ارتقا شمشیربازی زحمت کشیدند، تشکر کنم. رئیس فدراسیون شمشیربازی بیان کرد: تجهیزات این رشته ورزشی در خراسان رضوی پیشرفت زیادی کرده و علاوه بر نیازهای خود بخشی از نیازهای کشور را نیز تامین می‌کند. پورسلمان ادامه داد: تجهیزات این رشته علیرغم گرانی در کشور وجود دارد و هم اکنون در حال تامین شرایط برای گستردگی بیشتر این تجهیزات هستیم.

    رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطر نشان کرد: اگر ورزش کشور در چند استان شاخص پیشرفت کند به تبع آن ورزش کشور رشد خواهد کرد و یکی از استان‌هایی که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد خراسان رضوی است. وی درباره اهمیت فرهنگ در ورزش کشور گفت: باید همه‌ما در ارتقا فرهنگ اسلامی تلاش کنیم و خداروشکر خراسان رضوی همراه در مسابقات کشوری الگو بوده است.

    رئیس فدراسیون شمشیربازی اظهار کرد: انتقال تجربه گذشتگان و پیشکسوتان به هیات‌های ورزشی قطعا باعث پیشرفت این مجموعه‌ها خواهد شد وی خواستار واگذاری خانه شمشیر بازی به هیات استان برای هیات های فعال و تخصصی که در زمینه استعداد یابی و همچنین تشویق و ترغیب جوانان به این ورزش ها شد و گفت: بر اساس برنامه ریزی می توانیم سالن های ورزشی را خارج از مزاید با تخفیف ۱۰ میلیون تومان زیر قیمت کارشناسی دادگستری به هیات های فعال واگذار کنیم. معتقدم ورزش خراسان رضوی ظرفیت و پتانسیل آن رادارد در صورت توجه به این استان ورزش کشور ا تقویت و به حرکت در آورد.

    در ادامه نایب رییس مجمع و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هیات شمشیر بازی و رییس هیات به لحاظ پی گیری ها و تلاش هایش در جهت توسعه این رشته ورزشی قدر دانی و گفت: معتقدم بانوان نیروی محرکه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستند بنابر این ضروری است به ورزش بانوان و استعداد یابی و توقیت ورزش پایه کوشا باشیم. علی تاج فیروزتوجه به مسائل اخلاقی .فرهنگی و رفتاری در میان رورزشکاران را تاکید و گفت: ورزشکاران خراسان رضوی در اعزام های خارج استان بایدالگو و نمونه باشند چون از شهر امام مهربانی ها و شهر امام رضایی (ع) اعزام شده اند.وی تاکید کرد: کمک های مالی اداره کل ورزش و جوانان از سال آینده بر حسب تقویم ورزشی.عملکرد و همچنین شاخص های تعریف شده خواهد بود و بنا داریم هیات های قوی و فعال را همراهی کنیم وی با اشاره به این که معتقدم در گشته نظام مالی درستی در بدنه هیات ها حاکم نبوده است و هیاتی که علیرغم محبوبیت مظاوم بوده از شرایط مساوی در دریافت اعتبرات برخوردار نبوده است و بنا داریم این شیوه کمک مالی به هیات ها ر ا تغییر دهیم. در این جلسه علی یعقوبیان رییس هیات شمشیری بازی ضمن تقدیر و تشکر از مربیان و داوران هیات گفت: ما یک خانواده کوچک ورزشی هستیم که عاشقانه و دلی برای توسعه ورزش شمشیر یازی در استان همت کردیم و خشحالیم در رده های مختلف سنی مقام های قابل توجه ای کسب کردیم و بازیکنان جوان و نوجوان را راهی تیم ملی کردیم و هم اکنون بر حسب انتظار در جهت توسعه این رشته مهیج و مفرح در جهت اعزام تیم ها و توسعه و تقویت این رشته ورزشی محبوب در میان حوانان و نوجوانان برای سال آینده نیاز ضروری به ۳۰۰ میلیون بودجه است وی اضافه کرد: منبع درآمد هیات در ساال گذشته ۱۶۵ میلیون تومان ازشهریه و اجاره سالن بوده که با توجه به هزینه بالای تجهیزات و امکانات و اقلام این رشته قادر به پرداخت هزینه تیم داری در لیگ های کشور نیستم حامیان مالی خخصوص هم مشارکت نمی کنند و بارها با هزینه شخصی مرمت و بازسازی سالن ورزشی مستقر در مجموعه کوثر را اجام دادم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *