×
×
جدیدترین‌‌ها

یونیسف:
دنیا نباید در برابرآسیب به کودکان غزه سکوت کند

  • کد نوشته: 89487
  • دی 18, 1402
  • سازمان یونیسف اعلام کرد که کودکان غزه با حملات هوایی رژیم صهیونیستی و محرومیت روی زمین مواجه هستند و دنیا نباید در برابر این شرایط سکوت کند.
    دنیا نباید در برابرآسیب به کودکان غزه سکوت کند

    به گزارش نخست نیوز، به نقل از سی ان ان، آژانس امداد و اشتغال‌یابی آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد در گزارش اعلام کرد که فشار وارد شده به ساکنان نوار غزه بسیار سنگین است و ما نمی‌دانیم آنها تا چه هنگامی قادر به تحمل این شرایط سخت بدون آب و غذا و سرپناه خواهند بود.

    اسکات اندرسون جانشین مدیر عملیات غزه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان تاکید کرد که اوضاع بسیار دشوار است، به ویژه که ما در فصل زمستان قرار داریم و بیشتر ساکنان غزه در چادرها به سر می‌برند.

    وی ادامه داد که غزه به شهر چادرها تبدیل شده و ساکنان آن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند زنده بمانند و به فرزندان خود رسیدگی کنند.

    آژانس کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف ) نیز در گزارشی تاکید کرد کودکان غزه کشته یا محروم می‌شوند و در اوضاع معیشتی بسیار نابسامان زندگی می‌کنند.

    این آژانس با انتشار مطلبی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که کودکان غزه با خشونت از سوی آسمان [حملات هوایی رژیم صهیونیستی] و محرومیت در زمین مواجه هستند و دنیا نمی‌تواند ساکت بماند. این روند باید متوقف شود.

    برچسب ها کودکان غزه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *