×
×
جدیدترین‌‌ها

کدام سفیر؟ کدام فرهنگ؟ یکی اینها را برای دوستان معنا کند!

  • کد نوشته: 89155
  • دی 14, 1402
  • در ورزشی که داد همه از شرایط فرهنگی حاکم بر آن به آسمان بلند شده است، دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیران فرهنگی و صحبت و یا بنوعی تایید آنها، نه تنها مشکلی از مشکلات ورزش کشور حل نمی کند، بلکه بر تنش های آن هم می افزاید.
    کدام سفیر؟ کدام فرهنگ؟ یکی اینها را برای دوستان معنا کند!

    نخست نیوز ،محمد رضا نصرالله زاده_ سفیرانی که مشخص نیست با چه متر و معیار و با چه تعریفی در آن جلسه حاضر شده اند! جلسه ای که انتقادات به برگزاری آن هر لحظه دارد بیشتر و بیشتر می شود! چنانچه بپذیریم که واژه سفیر و فرهنگ هر کدام معنای خاص خود را دارند آنگاه این حق را به منتقدان خواهیم داد که اعتراض خود را به چنین جمعی اعلام داشته باشند.

    در ورزشی که همه چیز آن دارد بر پایه وعده و وعید جلو می رود و هنوز هیچ اتفاقی در ارتباط با تغییرات در آن حادث نشده است، صحبت از فرهنگ و سفیران فرهنگی بسان سوهانی است که بر روی اعصاب مخاطب کشیده می شود! دوستان بپذیریم که در ورزش این کشور آنقدر ورزشکار خوشنام و مقبول داریم که می توانند، به عنوان سفیر فرهنگی معرفی شوند که حد و حصری ندارد و قطعا اگر عزمی در توجه به آنها باشد، آنگاه خیلی از این خودی ها جایی در بین آنها نخواهند داشت!  اما این واقعیت را هم بپذیریم که مشکل امروز ورزش کشور معرفی و یا عدم معرفی سفیران فرهنگی نیست، بلکه مشکل ورزشی است که با همان فرمان قبلی دارد در مسیرش به پیش می رود و چنین به نظر می رسد که تنها راننده اش عوض شده است!

    برچسب ها کدام فرهنگ ورزش

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *