×
×
جدیدترین‌‌ها

نشست خبری اصحاب رسانه با رییس هلال احمر

  • کد نوشته: 88704
  • دی 10, 1402
  • -در ابتدای این نشست محسن ذاکریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در نشست هم افزایی با جوانان و مدیران ارشدجمعیت هلال احمربا هدف رویداد پلاک آسمانی از شهدا و خانواده شهدا به عنوان پایگاه مهربانی یاد کردو گزارشی از برنامه های این یادواره ارایه کرد.
    نشست خبری اصحاب رسانه با رییس هلال احمر

    نخست نیوز، مجید خروشی_ در ادامه کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور از برگزاری کنگره بین المللی یادواره شهدای هلال احمر خبر داد و گفت: این کنگره با حضور مقامات کشوری و بین المللی هم زمان با دهه مبارک فجر سال آینده برگزار می شود. وی ضمن تجلیل از ۳۸شهید هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۵۰۰امادگر در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل شده اند و ما وظیفه داریم ضمن تجلیل و گرامی داشت این عزیزان در معرفی مجاهدت ها و همچنین صبوری و همت والای خانواده هایشان مراسمی در خور و شأن آنان برگزار کنیم و همیشه به یادشان باشیم و عذرخواهی می کنیم که این اقدام با تاخیر انجام شده است.

    photo8782453552

    خوشحالیم که خراسان رضوی پیشقدم شده است و همراه با برگزاری مراسم یادواره شهدای هلال احمر مجموعه های فرهنگی در قالب شهر؛سرود؛ کتابخوانی؛ هنر را با مشارکت جوانان انقلابی برگزار کرده است و برحسب اطلاع ۵اثر تالیفی از خاطرات شهدای امدادگر را تدوین و طی ۵ماه آینده روانه بازار نشر می کند برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین افتتاح سالن نمایش به نام سردار صلح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از این دستاوردهاست که این موضوع را هم به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم راه شهدا و مسیر آنان را برای رسیدن به اهداف انقلاب طی کنیم.

    کولیوند همچنین از ساخت فیلم و سریال با مضمون شهدای امدادگر هلال احمر خبر داد و گفت:بنا داریم با همکاری هنرمندان برتر کشور از سیره و رفتار و اخلاق شهدا و خانواده های آنان فیلم و سریال تلویزیونی تهیه و در جشنواره فجر سال آینده به نمایش بزارین وهمچنین تاریخ شفاهی مادران؛ پدران و همسران این شهدای عزیز را در دستور کار قرار داده ایم.

    وی با اشاره به این که ۴۵۰نفر از امدادگران کشور به درجه رفیع شهادت نایل شده اند که البته اگر آمار شهدای امدادگر بسیجی و سایر نیروهای دفاعی در طول هشت سال را جمع بندی کنیم این آمار به ۲۵۰۰نفر خواهد رسید وبناست سال آینده یادواره و کنگره ای به یادبود همه شهدای امدادگر به صورت خاص و ویژه برگزار کنیم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *