×
×
جدیدترین‌‌ها

داماش نتیجه را به سایپا واگذار کرد

  • کد نوشته: 87697
  • آذر 30, 1402
  • هفته پایانی نیم فصل اول رقابتهای لیگ یک کشور همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
    داماش نتیجه را به سایپا واگذار کرد

    نخست نیوز :مهرشاد عنبری– در یکی از مهمترین دیدارهای امروز دو تیم سایپا و داماش گیلان راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه انقلاب کرج با قضاوت رسول اولیایی به مصاف یکدیگر رفتند.
    یکی از نکات مشترک تیمها تغییر کادر دو تیم در طی هفته های اخیر بود در سایپا سر اسیابی جایگزین حسینی نسب و در داماش گیلان علی اصغر کلانتری جانشین نظر محمدی شدند .
    در جدول رقابت‌ها، سایپا با ۱۶ دیدار و با ۲۵ امتیاز در ردیف پنجم و داماش گیلان هم با پشت سر گذاردن ۱۶ دیدار و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه ۱۷ قرار گرفته اند .
    سایپا باشکست یک بر صفرحریف در دقیقه ۹۰+۲وقت اضافه و ۲۸ امتیاز همچنان در جایگاه خود باقی مانده و تیم نفت گچساران با ۲۷ امتیاز و اختلاف یک در رتبه ششم بدنبال سایپا قرار گرفته است .
    پیروزی این دیدار برای تیم داماش از جهتی قابل ارزش بود که علاوه بر کسب سه امتیاز می توانست خود را از ته جدول یک پله بالاتر بکشاند. و امتیاز خود را به تیم های بالاتر نزدیک نماید.
    باید منتظر ماند و دید در نیم فصل دوم مربیان برای بهبود وضعیت خود چه تدابیری اندیشیده و با چه بازیکنانی وارد مذاکره شده اند تا در ادامه رقابت‌ها بهتر از گذشته دیدارها را پشت سر گذارند.
    از اتفاقات نادر این دیدار کاغذی بود که توسط یکی از بازیکنان ابتدا به کادر تیم داماش نمایش و سپس در جوراب جاگذاری و در انتهای دیدار با جداشدن از جوراب بازیکن بدست کادر تیم داماش افتاده و به رویت ناظر دیدار می‌رسانند .
    توضیح این یادداشت برعهده کیست؟
    منبع خبر ، روابط عمومی داماش

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *