×
×
جدیدترین‌‌ها

فرمانده گروه ۴۴۴:
برای تداوم راه شهدا به تربیت نسلی فاخر نیاز داریم

  • کد نوشته: 87489
  • آذر 27, 1402
  • فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی گفت:قطعا در تداوم راه عزتمند این شهدا ما به تربیت نسلی شایسته و فاخر نیاز داریم.
    برای تداوم راه شهدا به تربیت نسلی فاخر نیاز داریم

    نخست نیوز: مجید خروشی _ همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در پادگان ثامن الائمه مشهد مقدس با حضور کارکنان گروه ۴۴۴مهندسی رزمی ،تیپ ۳۷۷ و قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز تشییع گردید.

    سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی در مراسم تشییع این شهید گمنام عنوان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره ایشان و همه شهداء برای ما نه به صورت شکلی و نمایشی بلکه به صورت قلبی و ایمانی یک تکلیف است.

    این برای خود ما یک یادآوری است که حواسمان باشد شهداء رفتند که ما راهشان را ادامه دهیم. شهید در زمان خودش یک اثری دارد و در ضمیر خودش از خدا می خواهد اعمالش پذیرفته باشد.

    وی ادامه داد: ما از سر ناتوانی خود می‌گوییم “شهیدگمنام”. شهید گمنام در پیشگاه پروردگار عالم، رسول خدا، حسین بن علی و دیگر ائمه با زیباترین و عالی‌ترین نام از او یاد می‌شود. فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی گفت: شهدای ما با ایثار جان و بهترین سرمایه‌های خود چنین امنیت و آرامشی را برای ایران اسلامی ما رقم زدند که ما در پیروزی و کامیابی تمام عرصه‌ها، مرهون و مدیون چنین مجاهدت و ایثارگری‌ها باشیم.

    سرتیپ دوم اکبری تصریح کرد: قطعا در تداوم راه عزتمند این شهدا ما به تربیت نسلی شایسته و فاخر نیاز داریم تا بتوانیم اهداف مورد نظر را در حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران تداوم ببخشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *