×
×
جدیدترین‌‌ها

منافقین به هر کشوری بروند ناامنی ایجاد می‌کنند

  • کد نوشته: 87283
  • آذر 26, 1402
  • یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین اقدام بسیار بزرگی است گفت: آن‌ها به سزای اعمال خود خواهند رسید، امروز دنیا از پذیرش گروهک تروریستی منافقین اجتناب می‌کنند و از این سرزمین به سرزمینی دیگر آواره و سرگردان هستند.
    منافقین به هر کشوری بروند ناامنی ایجاد می‌کنند

    خبرگزاری نخست نیوز :– اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه‌شنبه ۲۱ آذر در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

    رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با نخست نیوز ، در این باره اظهار کرد: گروهک منافقین بعد از سال ۱۳۶۰ ضربات زیادی به ملت ایران وارد کرده و انسان‌های بزرگی را به شهادت رساند و خانواده‌های زیادی را داغدار کرد.

    عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین اقدام بسیار بزرگی است، شاید کمی دیر باشد، اما باید از طریق دادگاه‌های بین المللی نیز انجام شود. حمایت برخی از کشور‌ها از این گروهک تروریستی به‌واسطه دشمنی با ایران است واگرنه آن‌ها به خوبی با ذات کثیف و آلوده به خون گروهک منافقین آشنا هستند.

    وی با اشاره به اینکه منافقین شرع و عرف را رعایت نمی‌کنند گفت: آن‌ها به سزای اعمال خود خواهند رسید، امروز دنیا از پذیرش گروهک تروریستی منافقین اجتناب می‌کنند و از این سرزمین به سرزمینی دیگر آواره و سرگردان هستند.

    سنگدوینی ادامه داد: منافقین به هر کشوری بروند ناامنی ایجاد می‌کنند همانطور که امنیت کشور عراق را به خطر انداخته بودند و امروز نیز امنیت کشور آلبانی با وجود این گروهک تروریستی در معرض آسیب قرار دارد.

    این نماینده مجلس گفت: گروهک جنایتکار منافقین در مقابل ایران قوی که ۸ سال دفاع مقدس را با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشت ضعیف است، بعد از برگزاری جلسات دادگاه و صدور رای قطعی به راحتی می‌توان از طریق پلیس بین‌الملل این جنایتکاران را به کشور برگرداند و آن‌ها را به سزای جنایاتشان رساند.

    منبع میزان

    برچسب ها منافقین ناامنی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *