×
×
جدیدترین‌‌ها

لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی»/ روز شصت‌ونهم؛
هلاکت ۱۰ صهیونیست در شجاعیه

  • کد نوشته: 87169
  • آذر 24, 1402
  • ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران یک محله مسکونی در جبالیا جنایت جدیدی را مرتکب شد و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده و ده‌ها نفر دیگر را نیز زخمی کرد.
    هلاکت ۱۰ صهیونیست در شجاعیه

    نخست نیوز: رژیم صهیونیستی در سایه انفعال جهانی و حمایت‌های واشنگتن و غرب جنایت‌های خود علیه مردم غزه را ادامه می‌دهد و مناطق مختلف غزه از شمال گرفته تا مرکز و جنوب این باریکه را بمباران می‌کند.

    هلاکت ۱۰ صهیونیست در شجاعیه

    گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها در خیابان «حسنین» محله شجاعیه موفق شده‌اند پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب‌های قوی هدف قرار بدهند و دست‌کم ۱۰ نظامی ارتش این رژیم را به هلاکت برسانند.

    علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند که ۴ تانک مرکاوا و ۴ نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه شیخ رضوان شهر غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار بدهند.

    همچنین یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الزیتون واقع در شرق شهر غزه با راکت یاسین ۱۰۵ از سوی مبارزان قسام هدف قرار گرفت.

    گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها صبح امروز در محور الزیتون و شجاعیه در شرق غزه و در منطقه شیخ رضوان در غرب غزه به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

    علاوه بر این گردان‌های قدس از حمله موشکی به موضع نظامی «صوفا» و استحکامات و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف این موضع خبر دادند.

    گردان‌های مقاومت ملی نیز اعلام کردند که نیروهای «شهید عمر القاسم» منطقه اشغالی «کیسوفیم» را موشک‌باران کرده‌اند.

    واکنش سازمان پزشکان بدون مرز به جنایات رژیم صهیونیستی

    سازمان پزشکان بدون مرز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ساکنان شهر و اردوگاه جنین در سایه تداوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه این منطقه، نمی‌توانند خود را به بیمارستان برسانند و از همین روی به شهادت می‌رسند.

    این سازمان با اشاره به اقدامات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان‌های جنین بیان کرد: نظامیان اسراییلی به سوی بیمارستان خلیل سلیمان در شهر جنین گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

    همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: کشتار و حمله به بیمارستان‌ها و خودروهای امدادی جنین باید متوقف شود.

    گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی یورش خود به شهر و اردوگاه جنین را ادامه می‌دهد. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به جنین به شهادت رسیده و به این ترتیب شمار شهیدان یورش نظامیان صهیونیست به جنین به ۱۱ نفر رسیده است. علاوه بر این چندین نفر از فلسطینیان در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

    سخنگوی سازمان‌های امدادی غزه از گلوله‌باران کور منطقه‌های مختلف غزه خبر داد

    سخنگوی سازمان‌های امدادی غزه اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت کورکورانه منطقه‌های مختلف غزه از جمله «الزیتون»، «الشجاعیه» و «الدرج» را زیر گلوله‌باران کور گرفته است.

    وی تاکید کرد: چندین فلسطینی در نتیجه گلوله‌باران منطقه‌های الزیتون، الشجاعیه و الدرج از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند.

    تخریب یک محله مسکونی در جبالیا توسط رژیم صهیونیستی

    جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا

    ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود یک محله مسکونی را در شهر جبالیا واقع در شمال نوار غزه بمباران و آن را به صورت کامل ویران کرد.

    منابع خبری گزارش دادند که در این جنایت، ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

    علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه الصفطاوی در شمال نوار غزه را به صورت کور و بدون هدف گلوله‌باران کرد.

    همچنین پیکر ده‌ها شهید فلسطینی از زیر آوار یک خانه مسکونی در محله «الدرج» شهر غزه بیرون آورده شده است.

    منبع مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *