×
×
جدیدترین‌‌ها

تقویت بخش بازاریابی و تبلیغات

  • کد نوشته: 87099
  • آذر 24, 1402
  • ارایه خدمات یا محصول خوب تنها بخشی از کار است، در بازار رقابت امروزه تبلیغات اهمیت فوق العاده ای دارند.
    تقویت بخش بازاریابی و تبلیغات

    نخست نیوز: سید معین امامی میبدی _البته بسیاری از افراد  نیز به تبلیغات کاذب پرداخته و با صرف هزینه های بالایی در بخش بازاریابی به بزرگ جلوه دادن کار خود می پردازند که البته پس از مدتی نیز دستشان برای همه رو می شود. با توجه به اینکه مشاغل امروزه تبلیغات را عامل اساسی در پسند مردم و انتخاب محصول می دانند سعی کنید به این بخش اهمیت ویژه ای دهید. برخی روش های جدید دیگری نیز هستند که با توجه به کشش مردم به آن ها اهمیت بیشتری از دید تولید کنندگان و خدمات دهندگان پیدا می کنند. تولید محتوای موثر، تبلیغات در رسانه های گوناگون و تقویت حرفه بازاریابان از بخش هایی هستند که باید به آن ها توجه کنید.

    ارتباط موثر با کارکنان

    روش های ارتباط گرفتن مدیران با کارکنانشان متنوعند، برای مثال برخی مدیران کارمندانشان را در حضور جمع تحقیر می کنند، یا اینکه به راحتی آن ها را نادیده می گیرند، این تنبیه در رابطه با ایراد کار کارکنان شاید در کوتاه مدت تاثیر داشته باشد اما در بلند مدت تاثیر بدی خواهد داشت. برخی دیگر از مدیران تنها کاری که می کنند تشویق کارمندان و هماهنگ بودن با روحیات کارمندان است که این کار نیز واقعا کار اشتباهی است چرا که این افراد در صورت بجود آمدن مشکل از طرف کارمند قدرت گوشزد کردن به او را ندارند، برقراری ارتباط صمیمی و خصوصی با کارمندان نیز باعث بروز چنین مشکلی می شود.

    مدیریت مدرن اصول مدیریت کارمندان را اینگونه می داند: مدیر موفق کسی است که فروتن و کمک‌رسان باشد، بلافاصله به کمک افراد رفته، ‌آنها را در جمع تشویق کرده و تنبیه را به طور خصوصی انجام دهد، مهم‌تر از همه شخصاً قضاوت نکرده و بر اساس آن رفتار نکند. در مواقع لازم مشخص کند که اشکال یا اشتباهات به وجود آمده به ایرادات شخصیتی افراد ربطی نداشته و حتی تجربیات شخصی خود در مسایل مشابه را با کارمندان در میان بگذارد.

    کنترل قوی کارمندان

    بهره گیری از روش های روز مدیریتی برای مدیریت محیط کار و کنترل پیشرفت سیر کاری نکته بسیار مهمی در مدیریت نوین است. بسیار مهم است که شما به عنوان یک مدیر شایسته از جزییات محدوده مدیریتی خود آگاهی داشته باشید. نرم افزارها و برنامه های بسیار قوی برای مدیریت محل کار و کارمندان در سراسر دنیا به وجود آمده اند که از جدیدترین تکنولوژی های روز در این امر استفاده می کنند.

    سامانه کارمند کنترل یکی از این ابزارها می باشد که توسط جمعی از متخصصین کشورمان ایجاد شده است و با کنترل کامپیوتر و سایر منابع سازمان به کنترل کارمندان پرداخته و شما با استفاده از آن می توانید مدیریت نوین و موثرتری را در جهت بهبود کارها استفاده کنید.

     

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *