×
×
جدیدترین‌‌ها

نفرات برتر تیر و کمان شرق کشور اعلام شد

  • کد نوشته: 87065
  • آذر 23, 1402
  • مسابقات تیر و کمان شرق کشور به میزبانی مشهد مقدس یادواره شهدای غزه در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
    نفرات برتر تیر و کمان شرق کشور اعلام شد

    نخست نیوز: مجید خروشی_ بر اساس این گزارش مسابقات بانوان مشهد (شهربانو) یادواره شهدای غزه در تیر و کمان در سطح شرق کشور به میزبانی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری و هیات تیراندازی باکمان مشهد مقدس در زمین چمن پوریای ولی ( منطقه ۹ شهرداری مشهد) با حضور ۳۰ شرکت‌کننده از سه استان برگزار و با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

    در رشته ریکرو مسافت ۳۰ متر صوفیا میرزایی (سرخس) به مقام اول دست‌یافت.مایده ریاحی ( مشهد)و حانیه علمدار(مشهد) به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در رشته کامپوند مسافت ۵۰ مترصدف سعادتی (مشهد) رتبه نخست را کسب کرد .

    الهه رجایی (طرقبه)حلیمه گل میمی( مشهد) به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست اوردند. در بخش آقایان نیز مسابقات آزاد تیر و کمان شرق کشور به میزبانی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری و هیات تیراندازی باکمان مشهد مقدس در زمین چمن پوریای ولی ( منطقه ۹ شهرداری مشهد) باحضور ۵۰ شرکت‌کننده و حضور سه استان برگزار گو با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

    در رشته کامپوند آقایان مسافت ۵۰ متر محمد قارونی(طرقبه) به مقام اول دست‌یافت.میلاد قارونی(طرقبه) و حسام گرمه‌ای(طرقبه)و در رشته ریکرو در مسافت ۳۰ متر سید محمد شریفی مقدم(بیرجند) اول شد.محمد نادری نیا(شیروان) و علی زنگویی(بیرجند) به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *