×
×
جدیدترین‌‌ها

قدرت محوری‌ترین اهرم برای دست یابی به اطلاعات است

  • کد نوشته: 86882
  • آذر 22, 1402
  • در یک جدال فوتبالی و صنعتی با یکی از مدیران عامل در خصوص عشق و علاقه مردم به محصولات صنعتی و باشگاه ... ، نشان از مقبولیت و مردمی از دو محورهای شرکت است
    قدرت محوری‌ترین اهرم برای دست یابی به اطلاعات است

    نخست نیوز: مهرشاد عنبری _ابتدا ورود کنیم به محصولات شرکت که ارابه مرگ لقب گرفته وسپس به ابعاد ورزش این باشگاه پر افتخار می پردازم.
    ضرب المثلی در زبانها، جهت نابودی رژیم اشغالگر قدس در میان مردم متداول است اگر خودرو سازان ما به هر شهروند اسراییلی یک دستگاه خودرو بطور رایگان اهدا نمایند پس از دو سال شاهد نابودی کل اسراییل خواهیم بود.
    همچنین فرمانده راهنمایی و رانندگی استان تهران در یک مناظره علنا اعلام کرد حذف کلیه خودروهای داخلی منجر به ذخیره سازی ارزی کشور و ارامش و امنیت شهروندان خواهد شد .
    نکته مهم ، تولیدات هر محصولی بصورت تک قطبی در کشور منجر به رشد ان محصول است . مردم گریزی جز استقبال ان محصول نخواهند داشت و فروش محصولات یک قطبی که در انحصار گروهی قرار گرفته نشان از هنر و کیفیت نیست . و استقبال مشتریان از محصولات فوق صرفا حفظ ارزش نقدینگی و کسب سود در نوسانات بازار است . که نباید به فروش هرچه بیشتر محصولات افتخار کرد . در یک شماتیک کلی که همه به ان اشراف دارند هیچکدام از مدیران از تولیدات داخلی خود استفاده نمی کنند مگر هنگام ورود و خروج از شرکت متبوع …!!!
    در فاز ورزش فوتبال باید گفت اقبال مردم نسبت به تماشای دیدارهای لیگ برتر منهای تیمهای ریشه دار ، استقلال ، پرسپولیس ، ملوان ، تراکتور ، سپاهان از سایر تیمهای لیگ برتر استقبال قابل توجهی نمی کنند و علت انها بدلیل اختلاف سطح فنی فوتبال باشگاههای کشور به لحاظ تاکتیکی با فوتبال اروپا است که علاقمندان به فوتبال، دیدارهای خارجی را از داخلی در تایم های مختلف بیشتر دنبال می کنند .
    حال این مدیر موفق در یادداشت خود فرموده، مردم کشورمان فوتبال تیم ما را همانند محصولات مان دوست داشته و انرا دنبال می کنند .
    باید یاد اور شد به لحاظ سطح کیفی و نبود چهره ها ، اصحاب فوتبال دوست کشورمان هیچ تمایلی به دیدارهای لیگ یک را ندارند بطوریکه در هر دیدار لیگ یک تعداد تماشاچیان از دیدارهای نوجوانان و نونهالان هم کمتر و مدیران ارشد همان سازمان بدلیل ضیق وقت از تماشای حتی یک دیدار غافلند . جهت ایمان به موضوع حضور در اولین دیدار لیک یک کشور انهم بطور رندمی است . که اشکار شود چه تعداد تماشاچی از یک دیدار خانگی استقبال می کنند .
    اهمیت لیگ یک کشور برای تیمها به منظور حضور در لیگ برتر کشور است که بیشتر دیده شوند .
    یکی از موارد بسیار مهم در بسیاری از موارد اطلاعات و یا امار نادرستی است که به مالکان و صاحبان اصلی می رسانند و این شیوه سالهاست در کشو رایج و باعث نگرانی در فرایند موفقیت یک مدیر توانمند می شود که مدیران باید در کنار امار و اطلاعات به مشاهده عینی نیز بپردازند .که متاسفانه مدیران ارشدما با اعتماد راسخ به امار و اطلاعات تایید شده از زیر مجموعه ها در زمان بحران به دفاع از زیر مجموعه خود بدون پشتوانه می پردازند که بدور از واقعیتهاست .
    برای بدست اوردن اطلاعات اصلی باید به دو ابزار بترتیب نظر سنجی و قدرت سایه اشاره کرد چون بعضی از مدیران ما از شیوه های مذکور بهره نبرده و در نتیجه محکوم به شکست خواهند شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *