×
×
جدیدترین‌‌ها

فرصت های شغلی تحت پوشش کمیته امداد چمستان

  • کد نوشته: 86629
  • آذر 18, 1402
  • رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)چمستان گفت : از ابتدای سال 1402 تاکنون مبلغ هشت میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار وام قرض الحسنه بانکی اشتغال به این اداره تخصیص یافته است که تعداد 42 طرح اشتغال با مشاوره و هدایت و نظارت کارشناسان کمیته امداد موفق به دریافت تسهیلات و اجرای طرح خود شدند
    فرصت های شغلی تحت پوشش کمیته امداد چمستان

    نخست نیوز:  وی افزود درراستای اجرای این طرحها بالغ بر چهار میلیارد و پانصدو بیست میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان اجرای طرح های اشتغال پرداخت شد که قسمت اعظم آن از اعتبارات بانکی جزء 4 بند ب تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 کشور میباشد.

    فریبرز نیکوکار گفت : مشکل عمده در جذب این اعتبارات تامین ضامن معتبر بانکی است که ضمن تعامل با بانک ها در جذب کامل و هدفمند این منابع تسریع خواهد شد.

    وی ادامه داد : که طرح های اشتغال کمیته امداد در سه مرحله ، پیش از اجرا، حین اجرا و پس از اجرا مورد نظارت کارشناسان با تجربه قرار میگیرد و همین امر موجب شده که این طرح ها دارای کمترین میزان انحراف از اهداف مورد نظر باشند.

    لازم به ذکر است که کمیته امداد امام خمینی (ره) چمستان در حال حاضر از 1700 نفر از نیازمندان در بخش چمستان شهرستان نور حمایت میکند.

    خبرنگار : شاهین قجر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *