×
×
جدیدترین‌‌ها

۲۸بازیکن ومربی ومدیر والیبال خراسان دورازخانه؟

  • کد نوشته: 86549
  • آذر 17, 1402
  • این روزها درحالی شاهد جدال تماشایی تنها نماینده والیبال خراسان نیان مشهد درلیگ برتر باشگاههای کشورهستیم که ستون اصلی نیان درداخل زمین را بازیکنان غیربومی تشکیل دادند
    ۲۸بازیکن ومربی ومدیر والیبال خراسان دورازخانه؟

    نخست نیوز: محمد مهدیزاده _اگرچه بازیکنان مطرح وجوان همچون پوریا یلی ویونس جوان وامیرپژومان بازیکنان خراسانی وستاره میدان هستند اماباید این واقعیت را قبول کنیم که والیبال خراسان ازلحاظ بازیکن ومربی ازدورن خالی شده وبیش از ۲۶بازیکن ومربی راه مهاجرت وکوچ را پیشه کردند واین درحالی است که مسوولین نیان دوسالی است با مدیریت خاص خودشان چراغ والیبال خراسان را با تمام مشکلات ساختاری درمشهد روشن نگهداشتند.

    اما چرا یک لشگرازبازیکنان ومربیان بنام وجوان والیبال خراسانی شهرودیارخودشان را ترک کردندشاید خیلی‌ها اعتقاددارند که جا ومکان مناسبی برای دیده شدن آنها درمشهدفراهم نیست ویا اینکه مدیران وکادرهای فنی وانتخاب شده به جای اینکه به فکرجذب ورشد جوانان وحمایت تمام وکمال ازبا تجربه هاباشند سازخودشان را می زنند.

    والیبال خراسان اگرچه این روزها خالی شده است اما بیشترین بازیکن ومربی را به سراسر کشور گسیل داشته است که درتیمهای کوچک وبزرگ و لیگهای برتری ودستجات مختلف توپ می زنند وهر هفته به عنوان چهره های برتر معرفی می شوند.

    بازیکنان ومربیانی که تا پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی وحتی هدایت ومربیگری تیم‌های ملی را درکشور ودرجهان برعهده گرفتند وافتخاربزرگی را کسب کردند.

    این روزها اگرشاهدحضوربازیکنان غیربومی درسالن مهران هستیم شاید برای مربیان اداره ومدیریت کردن آنها آسان ترازبازیکنان بزرگ مشهدی ویا خراسانی باشد.

    والیبال خراسان درحالی لشگری ازبازیکنان مطرح وجوان را درحال حاضر دراختیارندارد چون باشگاهی با ساختارمدیریتی وسرمایه اولیه درمشهد وحتی استان وجودندارد تا همه را پوشش دهد اگرنیان دراین دوسال پا به میدان نمی گذاشت همین چندبازیکنی که درحال حاضر در تیم نیان حضوردارندراه مهاجرت وکوچ را پیشه می کردند اونوقت به جرات می توانستیم عنوان کنیم که والیبال خراسان متاسفانه ازدرون خالی شده است واگرخدای ناکرده نیان فصل آینده پاپس بکشد همین تعدادبازیکنان جوان ومجرب وکادرفنی جوان هم راهی سایراستانها خواهندشد

    ضمنا اینکه یکی ازبهترین پاسورهای چندین دوره لیگ برتر خراسان که فصل گذشته هم درنیان بازی کرده بود این روزها خانه نشینی را به حضوردرصحنه را ترجیح داده است.

    همچنین باید ازدومدیر توانا ودانشمندوالیبال خراسان وکشور آقایان دکترداورزنی وجناب منوچهرپورحسن یادی کنیم که آنها هم سالها ازشهرودیارخودفاصله گرفتند.

    بازیکنان ومربیان خراسانی دورازخانه

    شهروز همایونفر منش فولاد سیرجان

    سید امین علوی فولاد سیرجان

    فرزاد یگانه پاس گرگان

    سینا هادیون ملوان تهران

    محمد رضا بیک یونان

    مجتبی یوسفی مغولستان

    محمد معظمی نفت تهران

    مهرداد فرحدوست نفت اهواز

    میثم ادیب نفت اهواز

    پندار مومنی مقدم پیکان تهران

    محسن زارع پیکان تهران

    امیر حسینی مربی سایپا

    رضا مومنی مقدم پیکان تهران

    دکترباقرسلیمان نژادآرتین بشرویه

    امیر حسین ضمیری مربی بدنساز تیم‌ملی زیر ۱۶ سال

    امیر حسین ناوی مس رفسنجان

    علیرضا عبدی مس رفسنجان

    مجتبی عطارشهداب

    امیر رضاعرفانیان آرتین بشرویه

    مهدی احمدی آرتین بشرویه

    نیمانجفی آرتین بشرویه

    جوادهجبری آرتین بشرویه

    رشید یوسفی

    امیرمهدیان پور

    سیدمحمدحسینی آرتین بشرویه

    ستارصولانی آذربایجان شرقی تبریز

    مدیران دکترداورزنی

    منوچهرپورحسن

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *