×
×
جدیدترین‌‌ها

تشریح اولویت های هیات دو و میدانی خراسان روضوی

  • کد نوشته: 86539
  • آذر 17, 1402
  • به مناسبت گرامی اشت 12 آذر ماه روزجهانی معلولان مراسم تقدیر و قدر دانی از معلم اخلاق ،پیشکسوت دو و میدانی معلولان خراسان رضوی در دفتر هیات دو و میدانی استان برگزار شد
    تشریح اولویت های هیات دو و میدانی خراسان روضوی

    نخست نیوز: مجید خروشی_ در این مراسم رضا امین زاده رییس هیات دو و میدانی خراسان رضوی ضمن تقدیر و قدر دانی از زحمات و تلاش های «توفیق جوادی» الگو و اسوه استعداد پروری و قهرمان پروری دو و میدانی معلولان استان گفت : تقدیر و قدر دانی از تلاش های پیشکسوتان دو و میدانی کمتر کاری است که هیات می تواند انجام دهد و امیدواریم این نقش در تمامی سطوح هیات های ورزشی نهادینه شود . همچنین مربیان جوان ما از این گروه از پیشکسوتان درس بگیرند و در راستای اهداف ،توسعه ،رشد و شکوفایی دو و میدانی خراسان ر ضوی بکوشند.

    وی خواستار حضور همه پیشکسوتان دو و میدانی به خانه خودشان شد و تصریح کرد: پیش کسوتان بازوان توانمند هیات در جهت رسیدن به جایگاه واقعی دو ومیدانی استان در سطح کشور هستند و این خانه به همه آنان تعلق دارد. در حاشیه برگزاری این مراسم امین زاده رییس هیات دو و میدانی با حضور در سال باغبانباشی از مراحل استعداد یابی دانش آموزان منطقه تبادکان مشهد بازدیدو از تلاش و زحمات مربیان جوان که در راستای شناسایی استعدادهای برتر تلاش می کنند تقدیر و قدر دانی به عمل آورد. مسعود کوثری رییس انجمن دو و میدانی آموزش و پرورش منطقه تبادکان مشهد گفت: مراحل استعداد یابی دانش آموزان مقاطع ابتدایی،متوسطه اول و دوم پسران و دختران با حضور 350 نفر از ورزشکاران پسر و 250 نفر دختر در سالن باغبان باشی با حمایت هیات دو و میدانی استان و رییس تربیت بدنی منطقه متبادکان انجام و از این میان تعداد 50 نفر ازمنتخبین برای طی کردن مراحل آموزش های تخصصی زیر نظر مربیان با تجربه هیات گزینش شدند.

    این رورزشگاران د رشته های دوسرعتآ استقامت ،پرتاب نیزه،پرش سه گام،دیسک رقابت کردند و نفرات برتر با نظر مربیان انتخاب شدند تا تحت پوشش هیات مراحل آماده سازی و تمرینات ویژه را برای حضوردر مسابقات استانی و کشوری طی کنند. کوثری اضافه کرد: بسیاتری از این دانش آموزان از مناطق حاشیه شهر از جمله کال زرکش، اول جاده کلات،پنجتن با شرایط سخت ایاب و ذهاب آمده اند و بسیاری از آنها از استعداد های بالایی برخوردار هستند که اگر تحت حمایت قرار گیرند پشتوانه و ساختار دو میدانی استان را تقویت خواهند کرد. در همین رقابت ها ورزشکاری علیرغم نداشتن امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی شگفتی ساز ظاهر شد و موفق شد در دو 60 متر سرعت رکوردی جالب را از خود بر جای بزارد که مورد تشویق مربیان و همگان قرار گرفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *