×
×
جدیدترین‌‌ها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد:
تلاش کارکنان صنعت گاز در دوران دفاع مقدس!

  • کد نوشته: 86429
  • آذر 15, 1402
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید و ضمن خداقوت و تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان این مجتمع در پایداری تولید گاز طبیعی، از نزدیک با مدیران و ایثارگران این شرکت دیدار و گفتگو کرد
    تلاش کارکنان صنعت گاز در دوران دفاع مقدس!

    نخست نیوز: محمد علی تمدن _ حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی در این نشست طی سخنانی گفت: حماسه اقتصادی جهادگران صنعت نفت و گاز در این پالایشگاه مبتنی بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و جنگ اقتصادی است.

    وی با بیان اینکه راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان ” جهاد اقتصادی ” است اظهارداشت: یکی از مصادیق جهاد اقتصادی همین فعالیت های ارزشمند و تلاش های فاخر و شبانه روزی کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد نظیر مجاهدت های مرزبانان و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس ارزشمند است.

    این مقام مسئول در ادامه از اعتماد مدیرعامل پالایشگاه به فرزندان شاهد و ایثارگر و توانمندی آنان در راهبری فعالیت های صنعت گاز تقدیر و تاکید کرد: بخشی از کارامدی فرزندان شاهد و ایثارگر فعال در این مجتمع گازی مرهون اعتماد مدیرعامل و مدیران است و امیدواریم روزهای درخشان تری پیش روی مجموعه گاز شهید هاشمی نژاد باشد.

    حجت الاسلام حسن‌زاده اضافه کرد: در استان خراسان رضوی مفتخر به داشتن 18 هزار شهید، 53 هزار و 336 جانباز، سه هزار و 700 آزاده و 380 هزار نفر خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و از جمعیت شش هزار نفری خراسان رضوی، این استان در رتبه نخست در کشور قرار دارد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: با اینکه استان دور از سایر استانها به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی بوده است اما بیشتر تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز ما که متاهل و صاحب فرزند بودند این تعلقات بهانه ای نشد که شانه از زیر بار جهاد خالی نمایند و در میدان جهاد حضور فعال داشته اند. وی خاطر نشان کرد: در دفاع از حریم اهل بین عصمت و طهارت خراسان رضوی به خودش می بالد که ضمن همجواری با امام رضا(ع) سند افتخاری دیگرش همین وجود شهدا هستند و این استان جزو پیشتازترین ها در تعداد شهدای مدافع حرم است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *