×
×
جدیدترین‌‌ها

هیات همگانی خراسان رضوی در جایگاه برترین ها

  • کد نوشته: 86029
  • آذر 9, 1402
  • پس از ارزیابی عملکرد هیات های استانی فدراسیون ورزش همگانی کشور؛ هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی ، در بین هیاتهای تیپ سه کشور ، رتبه خیلی خوب و شایسته راکسب و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت
    هیات همگانی خراسان رضوی در جایگاه برترین ها

    نخست نیوز:مجید خروشی_رییس هیات ورزش های همگانی خراسان ر ضوی با اعلام این خبر گفت:علی خلیلی چچکی رییس فدراسیون ورزشهای همگانی ج.ا.ا با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش های رییس و اعضای هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی تقدیر کرد.

    رضا آذریان افزود: براساس ارزیابی عملکرد هیات های استانی فدراسیون ورزش همگانی کشور در سال ۱۴۰۱، هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی موفق شد رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر فدراسیون را کسب کند. وی در خصوص شرایط اخد آیتم ها ی مورد ارزیابی و بررسی اظهار داشت: برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی، طبیعی گردی؛ دوره های مربی گری ؛اجرای تفاهم نامه های متعدد، ایجاد فضای ورزشی، برگزاری همایش های خانوادگی و عمومی پیاده رویی و صبحگاهی ، ورزش محلات و کلاس های آموزشی، برگزاری مسابقات مینی فوتبال و… از مهم ترین اقدامات هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱برخی از آیتم های مورد ارزیابی فدراسیون بود که خوشبختانه هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در این آیتم ها موفق شد عملکرد شایسته ای را انجام دهد. آذریان ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش های ورزشکاران و مدیران کمیته های هیات خاطر نشان کرد: کسب این افتخارات مدیون زحمات ،خرد جمعی و همفکری همه دست اندرکاران هیات اعم از مربیان،ورزشکاران،مدیران و اعضای هیات است که جا دارد همینجا از زحمات همه آنان تقدیر و قدردانی کنم. وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش همگانی در استان خاطر نشان کرد: همه همکاران ما در هیات با دل و جان برای توسعه ورزش همگانی در سطح استان تلاش می کنند و کسب این موفقیت ها نتیجه این همت و تلاش است که امیدواریم این تلاش ها در جهت بهبود و توسعه کیفی و کمی ورزش در استان به نتایج قابل قبولی دست یابیم. آذریان تصریح کرد: ورزش همگانی زیربنا و ریشه توسعه ورزش قهرمانی است و اگر بناست در جهت توسعه ورزش قهرمانی نیز گام برداریم ضروری است که نگاهی مثبت به توسعه ورزش همگانی داشته باشیم و همگان را به ورزش و حضور در مجامع ورزشی ترغیب کنیم.

    برچسب ها خراسان رضوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *