×
×
جدیدترین‌‌ها

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰:
طظ می‌تواند تاثیراتی در حل مشکلات کشور داشته باشد

  • کد نوشته: 85803
  • آذر 6, 1402
  • نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به رفع نواقص برنامه هفتم در مجلس، گفت: این برنامه می‌تواند تاثیراتی اساسی در حل مشکلات کشور داشته باشد
    طظ می‌تواند تاثیراتی در حل مشکلات کشور داشته باشد

    حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان در گفت‌وگو با نخست نیوز :با اشاره به پایان یافتن بررسی برنامه هفتم در مجلس، اظهار کرد: دولت برنامه خوب و منسجمی ارائه داده بود و این جای تقدیر دارد. اگر برنامه ضعف‌هایی هم داشت، تقریباً در کمیسیون تلفیق و با همکاری‌های دولت رفع شده است. شخصاً به برنامه هفتم توسعه نمره بالای 90 می‌دهم.

    وی عنوان کرد: احکامی که در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، آموزشی، دفاعی و مسائل مرتبط با سیاست خارجی در برنامه هفتم تصویب شده است، می‌تواند تاثیراتی اساسی در حل مشکلات کشور داشته باشد.

    نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ همچنین در پاسخ به اینکه طی چند ماه باقی‌مانده به انتخابات، نمایندگان چگونه می‌توانند در افزایش مشارکت تأثیرگذار باشند، گفت: اگر می‌خواهیم مشارکت افزایش یابد، نمایندگان باید در مردم امید ایجاد کنند.

    نبویان اضافه کرد: متأسفانه در فضای مجازی جزء یاس و ناامیدی چیز دیگری دیده نمی‌شود و هیچ کس به نقاط مثبت و کارهای خوب انجام‌شده نمی‌پردازد.

    وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بیشتر در میان مردم باشند و به رفع مشکلاتشان بپردازند، البته بسیاری از نمایندگان در همین مسیر حرکت می‌کنند.

    منبع ایسنا

    برچسب ها مشکلات

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *