×
×
جدیدترین‌‌ها

دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در بهشهر

  • کد نوشته: 85038
  • آبان 22, 1402
  • سرهنگ قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عاملان اصلی آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در این شهرستان خبر داد

    دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی خودرو و خانه باغ در بهشهر
    به گزارش نخست نیوز : پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی اکبر قلی پور”در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع مشکوک آتش سوزی در یک خودرو و یک خانه باغ موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت .
    فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، تصریح کرد: ماموران ضمن حضور در صحنه و بررسی میدانی اقدامات پلیسی را برای شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی آغاز کردند .
    وی در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام اقدمات فنی و اطلاعاتی 2 متهم وقوع این دو حادثه شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی طی 2 عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
    سرهنگ قلی پور خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر جرم شده بودند با مشاهده ادله و مستندات تکمیلی به ایجاد آتش سوزی در این موارد به علت اختلافات شخصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر پایان بیان داشت: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *