×
×
جدیدترین‌‌ها

بازداشت خشونت‌آمیز زن فلسطینی به دلیل همدردی با غزه در واتساپ!

  • کد نوشته: 84899
  • آبان 21, 1402
  • نظامیان اشغالگر صهیونیستی تحت هر بهانه و دلیلی بازداشت‌ شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را همچنان ادامه می‌دهند

    بازداشت خشونت‌آمیز زن فلسطینی به دلیل همدردی با غزه در واتساپ!

    به گزارش نخست نیوز :، در تازه‌ترین مورد از بازداشت‌های اشغالگران، نظامیان رژیم صهیونیستی زن جوان فلسطینی را به دلیل ابراز همدردی از طریق برنامه واتساپ با آنچه در غزه رخ می‌دهد، بازداشت کردند.

    تصاویر ویدئویی که طی ساعات گذشته به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، نشان می‌دهد که این زن جوان حدودا ۳۰ ساله چهره‌اش از ترس حمله‌ور شدن نیروهای گشتی صهیونیستی که برای بازداشت او از داخل خانه‌اش در اراضی اشغالی حضور یافته اند، رنگ باخته است.

    به گزارش العربیه، در حالی که افسر صهیونیست شروع به خواندن حکم بازداشت او به اتهام حمایت از «تروریسم» می‌کند که اشاره به جنبش حماس دارد، صدای فریاد زن بلند شده و تمام این اتهامات را انکار می‌کند؛ بطوری‌که از شدت ترس و وحشت تعادل خود را از دست داده و نزدیک است که به زمین بخورد.

    وقتی رئیس تیم گشتی خواندن حکم او را به پایان می رساند، افسر زن همراه او تلاش می کند تا این زن فلسطینی را جهت بازداشت به سمت خود بکشد و این زن نیز مقاومت می‌کند و همزمان افسر مرد سعی در ساکت کردن او دارد.

    رژیم اسرائیل هفته هاست که دست به بازداشت‌های گسترده‌ای در کرانه باختری زده که شامل روزنامه نگاران، فعالان و غیرنظامیان است.

    طی چند ساعت گذشته، نظامیان اسرائیلی بازداشت‌ها ویورش‌های جدیدی را در کرانه باختری و قدس آغاز کردند که دانشگاه «بیرزیت» را هم شامل شد.

    این بازداشت‌ها طی ساعاتی از شب تا بامداد امروز با یورش به منازل فلسطینی‌ها انجام شد و بازداشت شدگان قبل از ارجاع به مراکز تحقیقاتی یا زندان‌ها به بازداشتگاه‌های موقت منتقل می‌شوند.

    هنوز سرنوشت زنی که در این ویدئو نشان داده می‌شود، مشخص نیست، اما آنچه که برای او رخ داد در شبکه های اجتماعی پخش و دهها بار به اشتراک گذاشته شد.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *