×
×
جدیدترین‌‌ها

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران بیان کرد

  • کد نوشته: 84839
  • آبان 20, 1402
  • دکتر حسین نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور مازندران با دکتر بابک مومنی سرپرست جهاد کشاورزی مازندران و معاونان این سازمان دیدار و گفتگو کرد

    روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران بیان کرد

    نخست نیوز :وی گفت :این دانشگاه آمادگی همکاری در ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی را دارد تا زمینه های ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه توسعه و‌تقویت یابد.

    رییس دانشگاه پیام نور مازندران خواستار راه اندازی مرکز نوآوری در سازمان جهاد کشاورزی استان شد وتصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه پیام نور، استقرار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی ،حائز اهمیت است.

    وی خواستار توسعه دوره های آموزش های ضمن خدمت شد و‌گفت:دانشگاه پیام نور با گسترش مراکز و واحدها در سطح استان و از آن جایی که دانشگاهی است که با اقشار محروم و مستضعف جامعه سروکاردارد ،دارای پتانسیل های ارزشمندی است .

    دکترنازک تبار گفت: سازمان جهاد کشاورزی در بخش های مختلف ازظرفیت ها و‌قابلیت های خوب توسعه ای برخوردار است.

    سرپرست جهادکشاورزی استان مازندران در این دیدار با یادآوری سالها خدمت و انجام وظیفه خویش در دو مجموعه وزین دانشگاه پیام نور و جهاد کشاورزی، اظهار داشت: با شناختی که از این‌ فضاها وجود دارد، فرصت های همکاری بی نظیری هم برای توسعه فعالیت های دانش بنیان حوزه کشاورزی در سراسر استان و هم چابک سازی دانشگاه از یک سو و بهره مندی جهاد کشاورزی از نیروهای کیفی دانشگاه برای تکمیل سرمایه انسانی خود در شهرستان های استان فراهم است

    برچسب ها جهاد کشاورزی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *