×
×
جدیدترین‌‌ها

شرکت برق خراسان اقداماتی در خصوص پدافند غیر عامل انجام داده

  • کد نوشته: 84440
  • آبان 16, 1402
  • معاون انرژی پدافند غیر عامل کشور :همزمان با هفته پدافند غیر عامل معاون انرژی پدافند غیر عامل کشور از تونل انرژی و طرح توسعه پست سجاد مشهد بازدید کرد

    شرکت برق خراسان اقداماتی در خصوص پدافند غیر عامل انجام داده

    به گزارش نخست نیوز : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خراسان در این بازدید که مهندس محمودی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان نیز حضور داشت ، عبدالرحمن کشوری معاون انرژی پدافند غیر عامل کشور با روند احداث تونل انرژی در مشهد که نقش اساسی در پدافند غیر عامل و حفظ و زیبایی مبلمان شهری دارد آشنا شد .

    در پایان این بازدید معاون انرژی پدافند غیر عامل کشور در گفتگویی اقدامات شرکت برق منطقه ای خراسان را در اجرای پروژه ها با رعایت مسائل پدافندی مثبت ارزیابی کرد و افزود : در حوزه برق و خدمات رسانی به مردم اقدمات مهمی در خصوص پدافند عامل در کشور صورت گرفته است و در این خصوص صنعت برق خراسان جزو رتبه های اول کشور محسوب می شود .

    وی خاطرنشان ساخت : صنعت برق یکی از مهم ترین زیر ساخت های توسعه و خدمات رسان ی درکشور محسوب می شود که باید با توجه به تمام مسائل امنیتی اجرا شود.

    وی افزود: برای پایداری و تداوم تولید انرژی باید اصول پدافند غیر عامل حتما رعایت شود و در این خصوص اصل پراکندگی اجرای پروژه های برق در نقاط مختلف کشور از اهمیت بالایی برخوردار است .

    وی درادامه در زمینه شبکه انتقال برق در خراسان اظهار داشت : در این خصوص اقدامات اساسی انجام گرفته است و به ویژه در مشهد شبکه انتقال با احداث تونل های انرژی از امنیت بالایی برخوردار است .

    آقای کشوری بومی سازی و فن آوریهای جدید و استفاده از شرکت های دانش بنیان را از دیگر مزیت های صنعت برق خراسان ارزیابی کرد و خواستار استفاده از تجربیات شرکت برق خراسان از سوی سایر شرکت های برق کشور شد .

    وی در پایان همچنین از حمایت کامل پدافند غیر عامل کشور از اقدامات صنعت برق خراسان خبر داد .

    در ادامه این گفتگو مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان اظهار د اشت : در حال حاضر 25 کیلومتر تونل انرژی در مشهد اجراشده است و15 کیلومتر دیگر در دست احداث می باشد . مهندس محمودی خاطر نشان ساخت : احداث هر کیلومتر تونل انرژی 30 میلیارد تومان هزینه در بردارد . وی این اقدام را برای تامین برق مطمئن و پایدار بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این تونل ها و عبور کابل های برق از زیر زمین ، الزامات پدافند غیر عامل به طور کامل رعایت شده است .

    مهندس محمودی با اشاره به اینکه این میزان اجرای تونل انرژی در هیچ نقطه از کشور اجرا نشده است افزود: برای افق 1420 ،50 کیلو متر تونل انرژی طراحی وآماده اجرا می باشد.

    برچسب ها پدافند

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *