×
×
جدیدترین‌‌ها

قدردانی از اعضای شورای فرهنگی سرخس توسط آستان قدس رضوی

  • کد نوشته: 84262
  • آبان 15, 1402
  • همزمان با ۱۴ آبان ماه، روز ملی فرهنگ عمومی برنامه‌ای یک روزه جهت گرامیداشت این روز و قدردانی از تلاش‌های یک سال اخیر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخس در مشهد برگزار شد

    قدردانی از اعضای شورای فرهنگی سرخس توسط آستان قدس رضوی

     نخست نیوز: محمد علی تمدن_در این برنامه که به پیشنهاد دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی سرخس برگزار شد، اعضای شورا با حضور در حرم مطهر رضوی، جلسه شورای فرهنگ عمومی را در حرم امام رضا(ع) تشکیل دادند. اعضای شورای فرهنگ عمومی سرخس همچنین با حجت‌الاسلام حسینی رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و سید علی سرابی عضو شورای علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی دیدار کردند.

    حجت‌الاسلام محمد بختیاری در این دیدار گزارشی از حوزه فرهنگی شهرستان داد و با اشاره به تلاش و ابتکارات نوآورانه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان از همدلی و همراهی مدیران و مسئولان تشکر کرد.

    رئیس شورای فرهنگ عمومی سرخس افزود: این حضور نتیجه همین همدلی‌ها است. حجت الاسلام حسینی نیز بر الگوگیری دیگر شهرستان‌ها از اقدامات شورای فرهنگ عمومی سرخس تاکید کرد.

    سیدعلی سرابی عضو شورای علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای فرهنگ عمومی در شهرستان سرخس که برکات فرهنگی زیادی به بار داشته است، گفت: این پیشرفت منظم و کم نظیر در شهرستان سرخس تجلی وحدت و انسجام مدیران و دلدادگان به سرخس است که این‌چنین تحول زبان زدی را در عرصه های گوناگون در سرخس ایجاد کردند.

    در این دیدار رضا نظام نامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی سرخس و حجت‌الاسلام صبوریانی مسئول فرهنگی آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس به ارائه گزارش پرداختند.

    در حاشیه این دیدار به تدبیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس از حجت‌الاسلام صبوریانی مسئول فرهنگی آستان قدس رضوی در سرخس و جواد صادقی‌فر مدیر فرهنگسرای امام رضا(ع) به پاس تلاش‌های فرهنگی و همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اهدای لوح و تندیس یادبود تقدیر شد.

    اعضای شورای فرهنگ عمومی سرخس پس از تشکیل جلسه و دیدار و زیارت مضجع شریف ثامن الحجج از موزه حرم مطهر رضوی بازدید کردند و سپس مهمان سفره ولی نعمت‌مام حضرت امام رضا (ع) شدند.

    برچسب ها آستان قدس سرخس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *