×
×
جدیدترین‌‌ها

حزب الله و جریان مقاومت بیش از حرف، در میدان اقدام می‌کنند

  • کد نوشته: 83965
  • آبان 13, 1402
  • یک فرمانده میدانی جبهه جنوب لبنان با بیان این که سیدحسن نصرالله، هرگاه سخنی گفته، به آن عمل کرده و این را دوست و دشمن می‌دانند، گفت: برخی از کشورها و به ویژه کشورهای اسلامی و عربی فقط حرف از مظلومیت غزه و محکومیت اسرائیل می‌زنند اما عملیات‌های حساب شده حزب‌الله از همان روز حملات به غزه آغاز شد و تاکنون حداقل سه لشکر زبده رژیم صهیونیستی را به شمال فلسطین کشانده است

    حزب الله و جریان مقاومت بیش از حرف، در میدان اقدام می‌کنند

    به گزارش نخست نیوز  به بیروت در پاسخ به این سوال که کدام بخش از سخنان امروز (جمعه ۱۲ ابان ماه) سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توجه‌تان را جلب کرد؟ گفت :سخنرانی امروز سیدحسن نصرالله، کلیدی، مهم و تمام بخش‌های آن قابل توجه بود.

    وی با بیان این که چهار بخش را در سخنان ایشان برجسته دیدم، تصریح کرد: ایشان تاکید کردند که عملیات طوفان‌الاقصی در ۸ اکتبر مبتنی بر اراده فلسطینیان بود، از دیگر سو آقای سیدحسن نصرالله بر نقش و فرماندهی آمریکا در این جنگ و دخالت مستقیم آنها در این زمینه اشاره کردند.

    این فرمانده میدانی جبهه جنوب لبنان ادامه داد :اقای سیدحسن نصرالله همچنین در سخنان امروز خود به ورود حزب‌الله به نبرد با دشمن صهیونیستی از روز اول حملات به غزه برای کم کردن فشار در جبهه فلسطین اشاره داشتند و بر پیروزی قطعی مقاومت مردم غزه در این نبرد تاکید کردند.

    وی در پاسخ به این سوال که سیدحسن نصرالله در این سخنرانی اشاره کرد که عده‌ای از حزب‌الله می‌خواهند وارد جنگ شوند، اما حزب‌الله خیلی وقت است وارد جنگ شده، منظور ایشان از این سخنان چه بود؟ اظهار کرد: حزب‌الله و رزمندگان آن و سیدمقاومت، بیش از حرف، در میدان اقدام می‌کنند. برخی از کشورها و به ویژه کشورهای اسلامی و عربی فقط حرف از مظلومیت غزه و محکومیت اسرائیل می‌زنند اما عملیات‌های حساب شده حزب‌الله از همان روز حملات به غزه آغاز شد و حداقل تاکنون سه لشکر زبده رژیم صهیونیستی را به شمال فلسطین کشانده است، این اتفاق بزرگی بود؛ چراکه تمرکز ارتش رژیم صهیونیستی بهم خورد و انها ضربات سنگینی دریافت کردند.

    وی تاکید کرد:حزب‌الله از ابتدای نبرد ۵۰ شهید تقدیم کرده و نبرد علنی است و هر روز تبادل سنگین آتش داریم.

    این فرمانده میدانی جبهه جنوب لبنان در پاسخ به این سوال که نفوذ هم به خاک سرزمین‌های اشغالی داشته‌اید؟ گفت: بله عملیات‌های موفقی در عمق خاک سرزمین‌های اشغالی انجام شده و برخی از آنها توسط برادران فلسطینی ما بوده است، به همین دلیل صهیونیستها وحشت‌زده شهرک‌های شمال فلسطین را با فضاحت تخلیه کردند.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در میدان نبرد، تفاوتی رخ خواهد داد؟ اظهار کرد: سیدحسن نصرالله، هرگاه سخنی گفته، به آن عمل کرده و این را دوست و دشمن می‌دانند. آنجا که ایشان گفتند، رفتار دشمن در مقابل لبنان تعیین کننده تحرکات ماست و تاکید کردند، به اصل غیرنظامی در مقابل غیرنظامی باز می‌گرداند، پیام روشنی داشت که اگر مردم لبنان مورد هدف قرار بگیرند، هیچ خط قرمزی وجود نخواهد داشت.

    این فرمانده میدانی جبهه جنوب لبنان در پاسخ به این پرسش که این روزها به عملیات پیش‌دستانه جنبش حماس در ۷ اکتبر اشاره می‌شود و برخی می‌گویند حملات امروز به غزه نتیجه عملیات طوفان الاقصی است، نظر شما چیست؟ گفت:اینهایی که می گویند، اگر حماس حمله نمی‌کرد، اتفاقات امروز نبود، دروغ می‌گویند و خیلی خوب می‌دانند، مسبب حوادث امروز، عملکرد مستکبرانه اشغالگران است. از ابتدای سال جاری تا پیش از عملیات اخیر، صدها فلسطینی در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیدند و زخمی شدند. کودکان و زنان را هدف قرار دادند. یک روز از خراب کردن خانه و زمین‌های فلسطینیان در نقاطی که خودشان تفاهم کرده بودند، دست برنداشتند، چه کسی باور می‌کند، اگر امروز فلسطینیان عملیات نمی‌کردند، اسرائیل جنایت نمی‌کرد؟

    وی با بیان این که صهیونیست ها بیش از ۷۰ سال است که شب و روز در حال جنایت هستند، ادامه داد: آیا ده‌ها عملیات این رژیم علیه غزه در همین یک دهه اخیر و کشتار وسیع مردم این منطقه بواسطه عملیات فلسطینی‌ها بوده است؟ عصبانیت رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها از این است که طبق اطلاعات موجود، تصمیم داشتند حمله گسترده‌ای به نوار غزه داشته باشند و با عملیات پیش دستانه حماس، تمام نقشه‌هایشان بهم خورد و نتوانستند پیش از عملیات باوجود ادعاهای بزرگ در مورد اشراف سرویس‌های اطلاعاتی و لایه‌های محافظتی این عملیات را خنثی کنند و چند تیپ ویژه آنها در کمتر از چندساعت از حمله فلسطینی‌ها از بین رفت و نشان داد خانه آنها، چون خانه عنکبوت سست است.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *