×
×
جدیدترین‌‌ها

وزارت ورزش‌کارهایی فراتر از تبریک و تسلیت و عیادت دارد، آقای وزیر!

  • کد نوشته: 83850
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲
  • کیومرث هاشمی از زمانی که تصدی وزارت ورزش و جوانان را عهده‌دار شده است، در فعالیت‌هایی چون تبریک گفتن به مناسبت موفقیت‌های ورزشی، تسلیت گفتن به جامعه ورزش به دلیل آسمانی شدن این شخصیت و آن شخصیت و حضور در بیمارستان‌ها و منازل پیشکسوتان ورزشی به‌منظور عیادت از آن‌ها  بسیار خوب ، موفق و به‌موقع عمل کرده است

    وزارت ورزش‌کارهایی فراتر از تبریک و تسلیت و عیادت دارد، آقای وزیر!

    نخست نیوز :محمدرضا نصرالله زاده _ کارهایی که اگرچه پسندیده و قابل‌تقدیر است، اما کار اصلی وزارت ورزش و جوانان نیست، وزارت خانه‌ای که کار اصلی آن هدایت ورزش به‌سوی ایده آل هاست، ایده آل‌هایی که با تیم حاضر کنونی در وزارت ورزش و جوانان بیشتر شبیه یک آرزوی محال است!

    ای‌کاش آقای وزیر همان‌طور که دردادن تبریک و تسلیت و عیادت بسیار دقیق و منظم  عمل می‌کند، اندکی هم در موضوع تغییرات در بدنه وزارت ورزش تعجیل می‌کرد، چراکه زمان می‌گذرد و جامعه ورزش هم تا به امروز هیچ تحرکی را در خصوص بهبود روند فعلی، اداره ورزش کشور در عمل ندیده است، که این اصلا خوب نیست و در آینده‌ای نزدیک می‌تواند تاوان‌های سنگینی هم برای کیومرث هاشمی با خود به همراه داشته باشد.

    آقای وزیر لطفا بفرمایید تا چه زمانی باید امیدوار به انجام تغییرات بود؟ تغییراتی که وعده آن را از مدت‌ها قبل داده بودید، اما در عمل تا به امروز چیزی رویت نشده است!

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *