×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز شیب ملایم تغییرات

  • کد نوشته: 83848
  • آبان 11, 1402
  • از ما نشنیده بگیرید، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که شیب ملایم تغییرات در وزارت ورزش و جوانان از هفته آینده کلید خواهد خورد. تغییراتی که اگرچه زمان انجام آن اندکی بیش از حد تصور طولانی شد، اما حالا چنین بنظر می رسد که از هفته آینده شاهد برخی تغییرات و رفت و آمدها در وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود

    آغاز شیب ملایم تغییرات

    نخست نیوز :محمد رضا نصرالله زاده _گویا یکی از تغییرات قرار است از دفتر مجاور، دفتر علی رغبتی انجام شود و یک فرد شناخته شده در این وزارتخانه مجددا عهده دار مسوولیتی شود که گویا در آن تخصص لازم را هم دارد، اما به این شرط که دیگر این بار برای برخی مسایل که دیگران به او منتقل می کنند احساسی تصمیم نگیرد و متعاقب آن هم حکم جاری نکند.

    مدیری که در حال حاضر سرپرست یکی از فدراسیون های ورزشی هم هست و بواسطه شناختش از فضای ورزش کشور انتظارات زیادی از او می رود.

    این مدیر که ورزشی ها خوب او را می شناسند، به گفته دوستان نزدیکش هنوز به مرز بازنشستگی نرسیده و می تواند چند سالی عهده دار این مسوولیت خطیر باشد. البته تغییرات و رفت و آمدهای دیگری هم در وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت که به وقتش آنها را بازگو خواهیم کرد!

    برچسب ها تغییرات

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *