×
×
جدیدترین‌‌ها

لزوم پاسخگویی مسوولان شورای برون مرزی!

  • کد نوشته: 83843
  • آبان 11, 1402
  • نخست نیوز:محمد رضا نصرالله زاده _ بپذیریم که کار برخی از فدراسیون های ورزشی مدت هاست که  از دست مسوولان سیستم ورزش  کشور خارج شده و روسای آنها در جزیره خودساخته مدیریتیشان، هر گونه که دلشان بخواهد عمل کرده و بواسطه ارتباطاتی هم که داشته و دارند، هر کاری را که خودشان بخواهند انجام می […]

    لزوم پاسخگویی مسوولان شورای برون مرزی!

    نخست نیوز:محمد رضا نصرالله زاده _ بپذیریم که کار برخی از فدراسیون های ورزشی مدت هاست که  از دست مسوولان سیستم ورزش  کشور خارج شده و روسای آنها در جزیره خودساخته مدیریتیشان، هر گونه که دلشان بخواهد عمل کرده و بواسطه ارتباطاتی هم که داشته و دارند، هر کاری را که خودشان بخواهند انجام می دهند  و صد البته  پاسخگو هم نیستند! آن ها علیرغم دستور عدم برگزاری کلاس های آموزشی توسط مسوولان مافوق خود در وزارت ورزش و جوانان کلاس آموزشی،  با نفرات بیشتر برگزار می کنند تا خیلی از چیزها را ثابت کرده باشند.

    اعزام و یا بهتر بگوییم لشگر کشی شصت،  هفتاد نفره یا حتی بیشتر به سرزمین ماتادورها برای حضور در مسابقات به اصطلاح جهانی هم یکی دیگر از آن اتفاقاتی است که جامعه ورزش کشور به‌درستی خواهان روشنگری در خصوص آن از سوی وزیر ورزش و جوانان می‌باشد! رشته‌ای که نه در بازی‌های آسیایی جایگاهی دارد و نه در المپیک می‌توان نشانی از آن یافت! اما آنچه در این میان قابل تامل است اینکه این اعزام با اخذ مجوز از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و  جوانان صورت گرفته است! که باید از اعضای آن پرسید که چگونه و بر اساس چه متر و معیاری  این مجوز از سوی شورا صادرشده است و آیا این شورا مسوولیت های احتمالی بعدی این سفر را نیز متقبل خواهد شد؟ اعضای این شورا آیا اسامی نفرات را با سمت‌های آن‌ها مطابقت داده و آیا مسوولیت حواشی  این سفر را هم می‌پذیرند؟ موردی که مدت‌هاست دوستان آن را به‌عنوان یک ضعف بزرگ در بدنه وزارت ورزش و جوانان یاد می‌کنند که کیومرث هاشمی باید به این موضوع هم ورود کرده و علت و یا علل صدور مجوز  را از آن‌ها جویا شود! خوشبختانه امروز خبردار شدیم که وزیر ورزش و جوانان از مسوولان مربوطه پیگیر چگونگی نحوه این سفر و … شده و قرار است که همچنان  این ماجرا را دنبال کند! که اتفاقا کار بسیار درستی هم هست، چرا که روشن شدن زوایای مختلف این سفر و … می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بعدی آن‌ها ، نقش بسزایی داشته باشد!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *