×
×
جدیدترین‌‌ها

آدم‌های سمی

  • کد نوشته: 82912
  • آبان 4, 1402
  • متاسفانه اطرافمان پرشده است از آدم‌های سمی! همان آدم‌هایی  که ارتباط با آن‌ها آسیب روحی و مالی زیادی به شما وارد می‌کند

    آدم‌های سمی

    نخست نیوز:محمدرضا نصرالله زاده -آدم‌های سمی خطوط قرمز شمارا می‌شکنند و به شما بی‌احترامی می‌کنند. آن‌ها خودخواه  و در ارتباطشان هم کنترل‌شده رفتار می‌کنند (یعنی از قبل برای صحبت کردن با شما نقشه کشیده‌اند.

    انسان‌های سمی زیاد و بدون دلیل دروغ می‌گویند. حتی در مورد موضوعات کوچک هم دروغ می‌گویند تا نبود اعتمادبه‌نفسشان را بپوشانند.

    آدم‌های سمی فکر می‌کنند همیشه حق با آن‌هاست. در بحث کردن هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آیند و بابت اشتباهشان نیز عذرخواهی نمی‌کنند. آن‌ها همیشه قربانی هستند و دوست دارند دیگران را مقصر شکست‌های خود  جلوه دهند.

    انسان‌های سمی عاشق قضاوت کردن دیگران بوده و سعی دارند با عیب‌جویی از دیگران اعتمادبه‌نفس نداشته خود را تقویت و حسادتشان را برطرف کنند.

    آدم‌های سمی از شما حمایت می‌گیرند امّا هیچ‌گاه، هیچ حمایتی از شما نمی‌کنند. فراموش نکنیم که زندگی از آنجایی برای ما سخت شد که برای تحقق عادی‌ترین خواسته‌هایمان کلی صبر کردیم و زمانی که به آن‌ها رسیدیم دیگر هیچ احساسی نداشتیم.

    سلام، وقت شما به خیر و به میل و به کام

    از درگاه احدیت آرزو دارم، هفته پیش رو هفته‌ای سرشار از برکت و موفقیت و نعمت عافیت برای شما و خانواده محترمان باشد. هفته‌ای که آدم‌های سمی از شما دور و هر چه هست خبرهای خوب و دلگرم‌کننده باشد.

    برچسب ها دروغ سمي

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *