×
×
جدیدترین‌‌ها

بارندگی در ارتفاعات البرز مرکزی از چهارشنبه/هوای شمال بارانی است

  • کد نوشته: 828
  • مهر 14, 1397
  • سازمان هواشناسی اعلام کرده از امروز تا چهارشنبه هوای تهران صاف است اما در مناطق مختلفی از کشور شاهد بارندگی خواهیم بود. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با گشت و گذار گفت: امروز دوشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران گاهی رعد برق و وزش باد را شاهد […]

    بارندگی در ارتفاعات البرز مرکزی از چهارشنبه/هوای شمال بارانی است


    سازمان هواشناسی اعلام کرده از امروز تا چهارشنبه هوای تهران صاف است اما در مناطق مختلفی از کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

    مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با گشت و گذار گفت: امروز دوشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران گاهی رعد برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

    احد وظیفه افزود: بعدازظهر و اوایل شب در بخش هایی از شمال غرب کشور ودامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی به ویژه در جنوب استان کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر و در برخی نقاط رعد و برق و رگبار باران پیش بینی می شود.

    بعدازظهر فردا سه شنبه در شمال استان های خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان و بخشهایی از خراسان شمالی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

    وی تأکید کرد: روز چهارشنبه علاوه بر شمال شرق کشور، بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر نیز پیش بینی شده است.

    هوای تهران امروز تا چهارشنبه صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *