×
×
جدیدترین‌‌ها

آقای وزیر، مردم منتظرند!

  • کد نوشته: 82107
  • مهر 27, 1402
  • اصلا معلوم نیست که چرا هنوز در وزارت ورزش و جوانان در به همان پاشنه قبلی می‌چرخد! وزارت ورزش و جوانان که خیلی‌ها تصور داشتند این روزها به‌واسطه ایجاد تغییرات، روزهای شلوغ و پر خبری را سپری کند، بدون کمترین تحرکی همچنان دوران سکون و سکوت را می‌گذراند!

    آقای وزیر، مردم منتظرند!

    نخست نیوز:محمدرضا نصرالله زاده_ هنوز همان ترکیب ناموفق قبلی کار هدایت ورزش کشور را بر عهده‌دارند و چنین به نظر می‌آید که کیومرث هاشمی نیز قصد ندارد که به آن ترکیب، به این زودی‌ها دست بزند! در شرایطی که هرروز خبرهای بسیاری از خیابان سوول مبنی بر رفتن فلان معاون یا فلان مدیر گوش‌ها را نوازش می‌دهد، اما در عمل هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و همچنان در حد همان خبرهای درگوشی باقی‌مانده است.

    گویا این روزها در وزارت ورزش آن‌قدر وقت آزاد وجود دارد که یک معاون وزیر بتواند برای حضور در مراسم اختتامیه المپیاد بانوان وزارت نفت به محمودآباد برود! و به‌نوعی با توجه به خبرهای موجود آینده‌نگری کرده باشد! یا اینکه وزیر از یکی از معاونین خودخواسته است تا دلایل تاسیس فدراسیون‌های جدید را برای او بازگو کند که همین موضوع یعنی اینکه، آن معاونت حالا، حالاها در آن مسوولیت باقی خواهد ماند و به‌واسطه همین حضور دوستان چسبیده به ایشان هم در وزارت ورزش و جوانان ماندگار خواهند بود و … در اینکه کیومرث هاشمی مدیر آرام و توانمندی است، هیچ شکی وجود ندارد و شاید همین صفات بوده که انتظارات را از آقای وزیر بالابرده است! انتظاراتی که هنوز در حد همان انتظار باقی‌مانده و هیچ اقدام عملی دراین‌باره صورت نگرفته است، که این اصلا برای هاشمی خوب نیست! شاید حداقل انتظار از وزیر ورزش و جوانان این بود که بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو او با توجه به عملکرد بسیاری از رشته‌های ناموفق واکنشی از خود نشان دهد، نه اینکه با یک پیام دوپهلو از کنار همه آن ناکامی‌ها به‌سادگی بگذرد و …

    آقای وزیر مردم و علاقه‌مندان به ورزش اگرچه مردم صبور و باحوصله‌ای هستند، اما همین مردم با شرایط گذشته ورزش کشور مشکل داشتند که آن هجمه را وارد آورده و باعث برکناری وزیر قبلی ورزش و جوانان شدند، مردمی که در بروز برخی از اتفاقات ورزش کشور نشان داده‌اند که آستانه تحمل شان هم حد و اندازه ای دارد. آقای وزیر آن‌ها از شما تغییرات گسترده مدیریتی در وزارت ورزش را انتظار دارند و در حال حاضر هم بلاتکلیف، انتظار پیشه کرده‌اند!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *