×
×
جدیدترین‌‌ها

فریب یا پایان کار مربی جنجالی قطر

  • کد نوشته: 82070
  • مهر 27, 1402
  • سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۵ راس ساعت ۲۱.۳۰ تیم ملی ایران در ورزشگاه امان در دیدار نهایی به مصاف تیم ملی قطر رفت . و تیم ملی ایران با یک اشتباه از سوی بیرانوند ،در نیمه دوم خوش درخشید و توانست ۴ گل در دقایق نزدیک بهم ، دروازه تیم قطر را باز کند .

    فریب یا پایان کار مربی جنجالی قطر

    نخست نیوز : 🖊️:مهرشادعنبری -اگرچه این برد برای فوتبال ما حائز اهمیت بود اما در این دیدار و نتیجه شگفت انگیز و غیر قابل انتظارش ، کیروش و تیم او در مقابل ایران کاملا تحقیر شدند . با شناخت نسبی از تفکرات این مربی پرتقالی استدلالهای مختلفی در اذهان متبادر می شود . که باید ان پیش بینی های لازم را در نظر داشته باشیم .
    استدلال این شکست را میتوان در دو پارامتر مورد ارزیابی قرار داد . یک ، اگر تصمیم حکمای فدراسیون فوتبال قطر مبنی بر تغییر هر چه سریعتر کی روش باشد ، می توان این شکست مفتضحانه که قلعه نوعی به انهاتحمیل کرد را پذیرفت و به نا کار امدی و پایان کار این مربی پرتغالی امید وار شد ،چون قاعده تغییرات مربیان با اینگونه شکستها در کشورهای عربی کاملا عادی بشمار میرود .و این فاجعه در فوتبال عربی قابل تحمل نیست .
    دوم اینکه چنانچه کی روش بماند و بکار خودش ادامه دهد احتمال فریب از سوی این مربی کهنه کار برای همه تیمهای حاضر در دیدارهای پیش رو باید باشیم .
    قطعا تمام دیدارها از سوی مربیان تیم ها، قبل از ورود به میدانها کاملا انالیز و نقاط ابهام امیز شناسایی میشوند . این یک امر طبیعی بوده که حتی در مسابقات داخلی هم به ان توجه می شود و نباید از ان غافل شد .
    ورود ایران در این دوره از رقابتها که با حضور ۴ تیم برگزار شد و ایران در مقابل امان و قطر با ۷ گل زده و یک گل خورده، ان کشور را ترک کرد معیار ، اندازه ،و وزن همه تیمهای حاضر رقابت جام ملتهای اسیا در سال ۲۰۲۳ نشان نداده و احتمال اینکه قطر با اهمیت ندادن این تورنمنت با رویکرد دیگری در پیکارها ظاهر شود بسیار خواهد بود .
    باید در فرصت باقی مانده ، حساب ویژه ای برای کشورهای شرق اسیا و اقیانوسیه گشایش نماییم اگر در موفقیت مسابقات چهار جانبه حوزه خلیج فارس رویا پردازی کنیم و اتفاق جدیدی ظهور نکند شاید حوادث پیش بینی نشده و غیر قابل تصور و در عین حال ناخوشایند برای فوتبال ما بوجود اورند . و طعم این قهرمانی نه چندان معتبر را در اولین گام برایمان تلخ کنند .
    بر اساس نظرات کارشناسان فوتبال ، سرمربی تیم امیر قلعه نوعی باید اندکی جوانگرایی را در این دوره از رقابتها چاشنی کند تا تیم ملی شاداب تر از گذشته و همچنین پشتوانه برای تیم ملی در دیدارهای بعد این جام برای فوتبال مان ایجاد نماید .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *