×
×
جدیدترین‌‌ها

تغییراتی واجب تر از نان شب!

  • کد نوشته: 80629
  • مهر 13, 1402
  • کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان این روزها در هانگژو روزهای شلوغی را سپری می کند. روزهایی که مملو از دیدارهایی است که قطعا در آینده بنفع ورزش کشور خواهد بود.

    تغییراتی واجب تر از نان شب!

    نخست نیوز :✍🏻 محمد رضا نصرالله زاده – وزیر ورزش و جوانان که به درستی می داند که نتایج هانگژو تا به امروز در بسیاری از رشته ها از قبیل سوارکاری، بدمینتون، بسکتبال، هندبال، فوتبال، تکواندو، اسکیت، تیراندازی و ……. آنطور که باید و شاید نبوده و البته چنین نتایجی هم از قبل قابل پیش بینی بود، حالا که اندک اندک به روزهای آخر بازیهای آسیایی نزدیک می شویم، باید اندکی هم از مسائل هانگژو فاصله گرفته و از این پس جدی تر به مسائل داخلی وزارت خانه اش بپردازد.

    وزارت خانه ای که ماموریت یکی از معاونین آن تمام شده و ماموریت یکی از مدیران کل نزدیک به دفتر وزیر هم در شرف تمام شدن است و این جاست که هاشمی باید با دقت به این واقعیت بیندیشد، که تمدید احتمالی این ماموریت ها چه عواقبی را می تواند برای ورزش کشور داشته باشد نفراتی که اگر قرار بود کار خاصی را در ورزش کشور انجام بدهند، در این مدت قطعأ انجام داده بودند. ضمن اینکه شرایط دیگر معاونین و مدیران میانی وزارت خانه از جمله دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی و …. هم چندان بهتر از آنها نبوده است. نفراتی که بلاتکلیف، در دو راهی ماندن احتمالی و یا جدایی صد در صدی منتظر بازگشت وزیر ورزش از چین هستند، تا بدانند محل خدمت آینده شان را چگونه و کجا باید انتخاب کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *