×
×
جدیدترین‌‌ها

بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام ساماندهی نشده‌اند

  • کد نوشته: 80578
  • مهر 13, 1402
  • رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع انتخابات هیات خراسان رضوی گفت : بیش از ۱۴۰۰ باشگاه پرورش اندام داریم و در حال حاضر ۴۰۰ هزار ورزشکار مشغول ورزش می‌باشند

    بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام ساماندهی نشده‌اند

    نخست نیوز _بیژن قنبری:  رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع انتخابات هیات خراسان رضوی گفت : بیش از ۱۴۰۰ باشگاه پرورش اندام داریم و در حال حاضر ۴۰۰ هزار ورزشکار مشغول ورزش می‌باشند .

    نصیرزادگان افزود: لازم به یادآوری است که دو نکته مهم وجود دارد ، یکی باشگاه‌ها که بیشتر آن‌ها ساماندهی نشدند و مساله بعد فروش مکمل‌های غیرمجاز در آنان است.از طرفی مدام به من گزارش می‌رسد که متاسفانه خود مربیان مبادرت به این امر می‌کنند.

    وی بیان داشت: البته پیگیری مداوم ما در کشور مانند تعقیب و گریز شده است و فدراسیون با تمام توان با این دو مساله مهم برخورد می‌کند .

    نصیرزاده تصریح کرد: متاسفانه از منابع دولتی هیچ کمکی به رشته ما نمی‌شود و ما در سطح کشور خودگردان هستیم .

    مدیرکل ورزش و جوانان در این مجمع نیز گفت: متاسفانه برخی حرکات و مسایل فنی پرورش اندام در شان و منزلت شهر مقدس مشهد نیست و باید فدراسیون یک بازنگری داشته باشد .

    تاج فیروز در ادامه به ورزش بانوان و همگانی کردن همه رشته‌ها تاکید کرد و افزود:

    خوشبختانه همه مسوولان استان پای‌کارند و به باشگاه‌های متخلف اخطار می‌کنم برای اصلاح خود مجدانه تلاش کنیم که ما کوتاه نمی‌آییم و باید همه ما برای ورزش پاک تلاش کنیم.

    در این مجموعه دوکاندید حضور داشتندکه در پایان رای‌گیری سید سعید سیدزادگان با ۱۵ رای مثبت به ریاست هیات خراسان رضوی رسید و برای مدت چهارسال سکان آن را به دست گرفت.

    در خاتمه سبزی برای دیگر کاندید مجمع با ابراز گله‌مندی گفت: متاسفانه من به خانواده این رشته و مسوولان باختم . علیرغم آن‌که سال‌ها در پرورش اندام چه در قهرمانی و چه در مسوولیت تلاش کردم. ولی متاسفانه با همراهی مسوولان دیگر کاندید، برنده این مجمع شد اگرچه هر دو ما رای یکسان داشتیم .تنها، رای عزیزان بزرگوار روند را به هم زد.

    وی در خاتمه اظهار داشت: من همواره کار هیات را رصد و پیگیری خواهم کرد و اگر هر مشکلی ببینم، آن را عنوان خواهم کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *