×
×
جدیدترین‌‌ها

نیمار ورزشگاه آزادی را فراموش نمی‌کند

  • کد نوشته: 80567
  • مهر 13, 1402
  • با وجود تنش های رخ داده در اوایل نساجی و الهلال، این مسابقه خوبی، خوشی و نظم نسبی به پایان رسید؛ در حالی که نیمار جونیور ستاره برزیلی در مرکز توجهات بود. بازیکنی که اگر سال گذشته می گفتیم قرار است به همین زودی ها در ورزشگاه آزادی بازی کند و گل بزند و طلسم گل نزدنش در یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان را بشکند، به سختی کسی آن را باور می کرد

    نیمار ورزشگاه آزادی را فراموش نمی‌کند

    نخست نیوز _پدرام خسرو شاهی : همه این ها اما یک 90 دقیقه اتفاق افتاد؛ دو، سه روز پس از آنکه او در یک کامنت توئیتری توجه هواداران فوتبال ایران و جهان را به خود جلب کرده بود. شوخی او با گره زدن چمن ها در ورزشگاه آزادی و زمینی که قرار بود روی آن بازی کند. البته مدیران ورزشگاه آزادی از حساسیت این مسئله با خبر بودند و زمین را برای نیمار فرش کردند. هدیه ای به ستاره برزیلی کمی شبیه به آن چیزی که پرسپولیسی ها برای رونالدو انجام دادند و با یک فرش دست بافت ایرانی غافلگیرش کردند.

    بجز این، نیمار در طول بازی سبکبال و درخشان بود؛ گل زد، پاس گل داد و در کانون توجهات حضور داشت و حتی وقتی برای زدن کرنر به سمت هواداران نساجی می رفت، خیلی زود با دو آتشه های سرخ پوش رابطه صمیمی برقرار کرده و با آنها وارد عمل اشاره وارد فاز ابراز علاقه شد.

    این در حالی بود که چند نفری چند نفری به صورت خاص برای تحت تاثیر قرار دادن او در ورزشگاه بودند؛ با پوشیدن پیراهن، با بلند کردن پلاکاردهای ویژه و حتی آن پسر بچه آبی پوش که معلوم نشد از کدام دالان خود را به نزدیک چمن ورزشگاه آزادی رساند اما نتوانست از عکس العمل سریع ماموران انتظامی فرار کند.

    این محبت خالص برای ستاره ای مثل نیمار کاملا قابل لمس بود و حال او را حسابی جا آورد؛ تا جایی که او وقتی ورزشگاه آزادی را ترک می‌کرد، بدون آنکه به پاسخ خبرنگاران برای مصاحبه جوابی بدهد، با چشمک و لبخند از کنار آنها گذشت تا آخرین فریم عکس‌هایش در ورزشگاه آزادی هم پر از حس خوب باشد.

    آنچه که از او باقی می‌ماند، یک گل تماشایی و نیماری، یکی دو موقعیت گل نزده و تاثیر کلی او بر بازی تیم پرستاره اش بود؛ تیمی که بعد از النصر دومین گروه مورد علاقه فوتبال دوستان ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای این فصل بوده است. البته شرایط حضور رونالدو در ایران و استقبال از او کمی متفاوت بود و البته هواداران هم با توجه به بازتاب‌های آن استقبال این دفعه خوددارتر بودند؛ اگرچه به هر حال نیمار و رونالدو جایگاه‌های متفاوتی در ذهن هواداران فوتبال در جهان دارند.

    در تصاویری که از حضور نیمار در ورزشگاه آزادی به یادگار مانده، سرخوشی او قابل مشاهده است؛ حتی در جایی که وحید محمدزاده، مدافع تنومند نساجی خطای شدیدی روی او کرد که می‌توانست داد هر بازیکن را در بیاورد؛ نیمار لحظه ای به این خطا واکنش نشان داد و بعد دوباره به جریان بازی برگشت.

    او از جواهرات این فصل فوتبال سعودی و یکی از سفرای جهانی لیگ روشن است؛ بازیکنی که باید ببینیم تا کجای لیگ قهرمانان آسیا پیش خواهد رفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *