×
×
جدیدترین‌‌ها

دستکاری در تاریخ دفاع مقدس را ممنوع کنید

  • کد نوشته: 80543
  • مهر 13, 1402
  • چند روزی است از قلم می‌خواهم کمک کند به مناسبت سالگرد دفاع مقدس مطلبی بنویسیم همکاری نمی‌کند دلیل را که جویا شدم با ناراحتی و اشک نوشت مگر شاهد سانسور و دستکاری در تاریخ جنگ تحمیلی صدام به نمایندگی از قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای برعلیه مردم ایران، انقلاب اسلامی

    دستکاری در تاریخ دفاع مقدس را ممنوع کنید

    نخست نیوز _محمدحسین روشنک : چند روزی است از قلم می‌خواهم کمک کند به مناسبت سالگرد دفاع مقدس مطلبی بنویسیم همکاری نمی‌کند دلیل را که جویا شدم با ناراحتی و اشک نوشت مگر شاهد سانسور و دستکاری در تاریخ جنگ تحمیلی صدام به نمایندگی از قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای برعلیه مردم ایران، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی نبوده و نیستی؟

    مگر نمی‌بینی فقط بخشی از ایثار و تاریخ دفاع مقدس با آب‌وتاب فراوان نقل و بخشی یا نقل نمی‌شود و یا با تحریف منتقل می‌شود؟

    آیا تو خود شاهد نبودی در مقاطع حساس دفاع مقدس خراسان بزرگ بیش از هشت درصد کل نیروهای داوطلب موردنیاز جبهه‌ها را از تمام اقشار جامعه بدون توجه به تفکرات سیاسی مختلف تامین می‌کرد؟

    مگر نه اینکه آن زمان دو تفکر سیاسی اصلی کشور یعنی خط یک (اصولگرایان امروز ) و خط سه (اصلاح‌طلبان امروز ) که در مسایل سیاسی اختلافات زیاد و تندی باهم داشتند در تامین نیاز جبهه‌ها به‌حکم امام خمینی  تحت فرماندهی آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم دل و همه باهم دست در دست یکدیگر عمل می‌کردند؟

    مگر نه اینکه ایثارگران (رزمندگان، شهدا، جانبازان، آزادگان) از تمام مردم ایران چپ، راست و میانه‌رو بودند؟ مگر نه اینکه در دفاع مقدس جامعه بدون تفکیک یکپارچه و در یک خط و سنگر باهم بودند؟

    آیا امروز در گرامی داشت سالگرد دفاع مقدس همه در کنار هم مشارکت و حضور دارند؟

    آیا تاریخ دفاع مقدس آن‌گونه که بوده در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های رسمی و ملی نقل می‌شود؟

    آیا گرامیداشت‌ها برای همه آن‌ها که در دفاع مقدس نقش داشته‌اند بی‌طرفانه برگزار می‌شود؟

    از قلم تشکر کردم و گفتم سخت نگیر خدا خود شاهد بوده که نقش افراد و گروه‌ها در دفاع مقدس چه بوده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *