×
×
جدیدترین‌‌ها

آیت‌الله نوری همدانی: نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود

  • کد نوشته: 80373
  • مهر 12, 1402
  • یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود، گفت: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند؛ ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند.

    آیت‌الله نوری همدانی: نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود

    نخست نیوز :  یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود، گفت: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند؛ ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند.

    وی اصلاح وضعیت بانکداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع باید در اولویت قرار گیرد و برای بالا رفتن ارزش پول ملی تلاش شود.

    این مرجع تقلید در ادامه افزود: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند.

    وی مطرح کرد: مسئولان در مسیر خدمت به مردم تمام سعی خود را بکار گیرند، زیرا حضرت امام علی (ع) تاکید دارند که ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند و تأکید امام راحل (ره) و رهبری هم همین است.

    مرجع جهان تشیع با تقدیر از کارهای صورت گرفته، موضوع برقراری بیمه همگانی را مورد تأکید قرارداد و برقراری عدالت در أخذ مالیات را خواستار شد.

    آیت‌الله نوری همدانی در پایان از گزارش وزیر اقتصاد و هئیت همراه تشکر کرد.

    منبع روکنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *