×
×
جدیدترین‌‌ها

بابایی: مجلس باید از نخبگان حمایت کند

  • کد نوشته: 80269
  • مهر 9, 1402
  • ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد با تاکید بر اینکه باید کشور را با منطق و نه با احساس اداره کنیم، گفت: باید به وضعیت نخبگان، پزشکان و هیات علمی توجه شود نه اینکه برداشتن سقف حقوق را به معنای حقوق نجومی تعبیر کنیم

    بابایی: مجلس باید از نخبگان حمایت کند

    ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد با تاکید بر اینکه باید کشور را با منطق و نه با احساس اداره کنیم، گفت: باید به وضعیت نخبگان، پزشکان و هیات علمی توجه شود نه اینکه برداشتن سقف حقوق را به معنای حقوق نجومی تعبیر کنیم.

    به گزارش نخست نیوز ، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه در خصوص برداشتن سقف حقوق، گفت: به عنوان ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد می‌گویم که ما این موارد را در شورا مورد بررسی قرار می‌دهیم. نباید موضوع برداشت سقف را به معنای حقوق نجومی ترویج کرد. باید با این جنبه به موضوع نگاه کرد که وضعیت پزشکان در بیمارستان‌ها و فارغ التحصیلان و هیات علمی چیست؟

    وی خطاب به نمایندگان گفت: ما باید کشور را با منطق اداره کنیم و برخورد احساسی نشود. باید وضعیت همه افراد به خصوص متخصصان و نخبگان دیده شده و حرف‌های احساسی نزنیم. نخبگان جامعه مهم هستند اگر آنها را مورد توجه قرار ندهیم کشورداری معنا ندارد.

    بابایی همچنین گفت: از طرف دیگر ما سقف گذاشتیم و معلم حقوق پنج میلیون تومانی و بازنشسته حقوق دو میلیون تومانی می‌گیرد؛ بجای برخورد احساسی همه شرایط را ببینیم. لذا بهتر است این بند برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *