×
×
جدیدترین‌‌ها

رونمایی از کتاب «شیشه‌های ترک‌خورده» در منزل شهیدان شیشه‌چی

  • کد نوشته: 80060
  • مهر 8, 1402
  • همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از کتاب «شیشه‌های ترک‌خورده» به همت حوزه هنری خراسان رضوی و با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی استان خراسان رضوی در منزل شهیدان شیشه‌چی برگزار شد

    رونمایی از کتاب «شیشه‌های ترک‌خورده» در منزل شهیدان شیشه‌چی

    نخست نیوز _ سیده بهجت موسوی مقدم : همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از کتاب «شیشه‌های ترک‌خورده» به همت حوزه هنری خراسان رضوی و با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی استان خراسان رضوی در منزل شهیدان شیشه‌چی برگزار شد.
    به گزارش  نخست نیوز در ابتدای این مراسم که به همت دفتر روایت هور حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در منزل شهیدان شیشه چی در مشهد برگزار شد، بخش‌هایی از کتاب «شیشه‌های ترک‌خورده» برای حاضران در مراسم خوانش شد و در ادامه، «علی‌اصغر شیشه‌چی» راوی کتاب، «مریم عرفانیان» نویسنده کتاب و «علی پیراسته» راوی دفاع مقدس به بحث و گفتگو درباره این کتاب پرداختند.
    همچنین در این مراسم رونمایی «مجید عسکری» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، روند تدوین و چاپ کتاب و رونمایی آن در منزل شهید را مدیون نفس شهدا و خانواده شهدا دانست و گفت: خلأ چنین سوژه‌هایی را در تولیدات هنری خود، بسیار زیاد دیده می‌شود و از تولیت آستان قدس رضوی می‌خواهیم به دست اندرکاران در حوزه‌های مختلف توصیه کنند به صورت جدی‌تر به این مقوله توجه شود.
    وی افزود: ما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های خود از حوزه هنری خواسته اند تلاش‌های خود را در این زمینه‌ها بیشتر کند و ما نیز باید در راستای این مطالبه، تلاش خود را بسیار افزایش دهیم.
    گفتنی است رونمایی و امضای تابلو یادبود کتاب برگزار شد.
    گفتنی است کتاب شیشه‌های ترک خورده» مشتمل بر خاطرات «علی اصغر شیشه چی» از روز‌های جنگ تحمیلی است که به قلم «مریم عرفانیان» به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شده.

       

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *