×
×
جدیدترین‌‌ها

شویگو: آمریکا، اوکراین را به سمت خودویرانگری سوق می‌دهد

  • کد نوشته: 79629
  • مهر 4, 1402
  • وزیر دفاع روسیه در نشستی با مقامات وزارتخانه خودش گفت که کی‌یف در مواجهه با فشار حامیان غربی خود برای نشان دادن نتایج محسوس در میدان نبرد، «به انداختن سربازان آموزش‌ندیده به داخل چرخ گوشت» ادامه می‌دهد

    شویگو: آمریکا، اوکراین را به سمت خودویرانگری سوق می‌دهد

    وزیر دفاع روسیه در نشستی با مقامات وزارتخانه خودش گفت که کی‌یف در مواجهه با فشار حامیان غربی خود برای نشان دادن نتایج محسوس در میدان نبرد، «به انداختن سربازان آموزش‌ندیده به داخل چرخ گوشت» ادامه می‌دهد.

    به گزارش نخست نیوز  ، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه سه‌شنبه در جلسه با مقامات نظامی ارشد گفت: علی‌رغم فقدان نتایج قابل توجه از به اصطلاح ضد حمله کی‌یف، کنترل‌کنندگان غربی اوکراین از اصل غیرانسانی خود مبنی بر «استفاده از سلاح به عنوان راهی برای صلح» عقب‌نشینی نمی‌کنند.

    کی‌یف آماری درباره تلفات نظامی خود اعلام نمی‌کند، اما براساس برآوردهای مسکو، تعداد نظامیان اوکراینی کشته‌شده از زمان شروع ضدحمله، اکنون از ۸۳ هزار تن فراتر رفته و حداقل ۱۷ هزار تن تنها در ماه سپتامبر کشته شده‌اند.

    وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه اینگونه اقدامات ریاکارانه غرب و سرسپردگان آنها در کی‌یف، تنها اوکراین را به سمت خود تخریبی و خودویرانگری سوق می‌دهد، افزود: ایالات متحده و متحدانش به مسلح کردن نیروهای مسلح اوکراین ادامه می‌دهند، در حالی که رژیم کی‌یف همچنان سربازان آموزش‌ندیده را درون حملات و کشتار بی‌معنی می‌اندازد.

    واشنگتن و متحدانش از زمان تشدید جنگ با روسیه در فوریه ۲۰۲۲ میلیاردها دلار کمک نظامی مستقیم به کی‌یف ارسال کردند که شامل ده‌ها محموله سلاح‌های سنگین، وسایل نقلیه و مهمات می‌شود. تازه‌ترین محموله هم تحویل تعدادی تانک‌های آبرامز آمریکایی به اوکراین است.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *