×
×
جدیدترین‌‌ها

دوره های شناخت گیاهان دارویی درجامعه

  • کد نوشته: 79429
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲
  • زهرا محمد پور محقق و پژوهشگر داروهای گیاهی و مدیریت آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی در باره اهمیت شناخت و همچنین فعالیت این آموزشگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ده سال است در زمینه گیاهان دارویی مشغول به فعالیت هستم و خداوند را شاکرم توانسته ام برای هموطنان عزیزم گام موثری بردارم و با شرکت در نمایشگاه ها و همایش هایی که برگزار کردیم, کمک موثری به جامعه داشته باشم

    دوره های شناخت گیاهان دارویی درجامعه

     

    نخست نیوز : زهرا محمد پور محقق و پژوهشگر داروهای گیاهی و مدیریت آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی در باره اهمیت شناخت و همچنین فعالیت این آموزشگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ده سال است در زمینه گیاهان دارویی مشغول به فعالیت هستم و خداوند را شاکرم توانسته ام برای هموطنان عزیزم گام موثری بردارم و با شرکت در نمایشگاه ها و همایش هایی که برگزار کردیم, کمک موثری به جامعه داشته باشم.

    کلاس های بنده روزهای پنجشنبه و جمعه است به این علت که در روزهای آخر هفته مراجعین وقت بهتری برای شرکت در کلاس ها از هشت صبح تا هشت شب داشته باشند. کلاس ها برای عموم,آزاد و از هر سنی می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و تحت هیچ شرایطی محدودیت سنی نداریم افرادی که توان هزینه های سنگین دارویی و سلامت را ندارند می توانند با شناخت گیاهان دارویی خود و اطرافیانش را درمان کنند و این فرصت خوبی برای آموزش و حضور در دوره,ها است. در حال حاضر دوره های کاربر گیاهان دارویی, فروشندگی گیاهان دارویی,طرز تهیه دمنوش های ارگانیک و عصاره گیری گیاهان دارویی در.این دوره ها برگزار می شود. مریم زنگویی مدیر اجرایی آموزشگاه طبیعت پاک زندگی و دانش آموخته رشته گیاهان دارویی می گوید: سعادتی داشتم در کنار خانم محمد پور کسب اطلاعات کنم در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی مشغول به فعالیت هستم.

    تراکت مجموعه را دیدم و آنجا بود که با خانم محمدپور آشنا شدم و ایشان باعث شد من تمام دوره های گیاهان دارویی را بگذارنم و نزدیک پنج سال است مباحث گیاهان دارویی را کنار خانم محمد پور آموختم. محمود قادری,محقق, مدرس و یکی از مدرسین موسسه آزاد آفرینش پاک”در ادامه می گوید: خوشحالم در کنار مدیریت,این مجموعه در راستای شناخت داروهای گیاهی ارائه خدمت و تدریس می کنم.

    این مجموعه بسیار قانونمند و اصولی است و سعی میکند بیشتر از تجارب اساتید بهره ببرد و آن چیزی که من شاهد بودم خشنودی و رضایت مندی هنرجویان بوده است و نظر سنجی که من به عمل آوردم اکثرا از نحوه آموزش و کلاس داری و محیط مجموعه رضایت داشتند ضرورت ایجاد و فعالیت اینگونه آموزشگاه ها در جامعه بسیار مهم و اساسی است و ما در مباحثی که کلاس ها تدریس می کنیم مبحثی به عنوان سواد سلامت داریم که متاسفانه سواد,سلامت در سطح جامعه پایین است و اگر هر فردی در هر آموزشگاهی توسط هر استادی اینگونه مباحث را آموزش ببیند و در جامعه پیاده کند و همچنین ضرورت ایجاد آموزشگاه قانون مدار با طرح درس مشخص و استفاده از اساتید مجرب می تواند در ارتقای سطح سلامت جامعه موثر باشد که خداروشکر در این آموزشگاه بیشتر بر کیفیت کار تاکید شد.

    نویسنده مجید خروشی

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *