×
×
جدیدترین‌‌ها

خانجانی : همه حاکمیت به پرشور شدن انتخابات کمک کنند

  • کد نوشته: 7921
  • اردیبهشت 27, 1400
  • یک فعال سیاسی گفت: چه جریان اصلاح طلب و چه اصولگرا باید امید را به این مردم برگردانند؛ چراکه این مردم هستند که آینده کشور را تعیین می کنند.
    خانجانی : همه حاکمیت به پرشور شدن انتخابات کمک کنند

    جهانبخش خانجانی در گفت و گو با نخست نیوز، با مثبت ارزیابی کردن فضای ثبت نام های انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به نظرم شرایط کشور به گونه ای است که باید عقلانیت بیش تری در فرایند انتخابات، چه دوران ثبت نام و چه تایید صلاحیت ها و چه حتی بعد از برگزاری انتخابات به کار ببریم.

    وی ادامه داد: متاسفانه سال هاست مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اذییت می کند و کشور را دچار بحران کرده است. برای حل این مشکل باید همه جریانات سیاسی ،حاکمیت و دولت کمک کنند تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت بالا ایجاد شود.

    این عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: متاسفانه برخی رفتارها برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است که بر مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید دارند. برخی نهادها مثل شورای نگهبان یا صدا و سیما به جای تشویق مردم به مشارکت سیاسی فرایندها را برای برخی چهره های سیاسی و حزبی سخت می کنند.

    وی تاکید کرد: چه جریان اصلاح طلب و چه اصولگرا باید امید را به این مردم برگردانند؛ چراکه این مردم هستند که آینده کشور را تعیین می کنند. باید با مردم به گونه ای رفتار شود که امیدوارانه در انتخابات شرکت کنند.

    این فعال سیاسی گفت: متاسفانه در ادوار مختلف با تنگ نظری برخی نمایندگان مجلس قوانین انتخاباتی طوری تنطیم نشده که شرکت در انتخابات طبق پروتکل های قوام یافته حزبی باشد. از طرفی هم اخیرا شورای نگهبان به نظر من برخلاف قوانین کشور موضوعاتی را مطرح کرده که میتواند محدودیت هایی را برای برخی چهره ها ایجاد کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *