×
×
جدیدترین‌‌ها

این مردم خوب !

  • کد نوشته: 79015
  • شهریور 30, 1402
  • ایام آخر ماه صفر به پایان رسید و در روزهای تعطیلی آن به عینه دیدیم که مردم چه کردند؟

    این مردم خوب !

    نخست نیوز : محمدباقر عطاریانی _ ایام آخر ماه صفر به پایان رسید و در روزهای تعطیلی آن به عینه دیدیم که مردم چه کردند؟ این مردم خوب با هر آنچه که داشتند از زائران مشهد‌الرضا استقبال و پذیرایی کردند.

    یکی با خودرو به‌صورت صلواتی، یکی با واکس زدن کفش‌ها ، یکی با در اختیار دادن منزلش، یکی با غذا و خلاصه هر آنچه دیدیم مهربانی و خوبی مردم بود.نیروهای خدماتی هم از هلال‌احمر گرفته تا شهرداری و آب و برق و گاز و… ۲۴ ساعته مشغول خدمت بودند تا زائران دچار مشکل و نگرانی نشوند. این مردم خوب و میهمان‌نواز بارها و بارها ثابت کرده‌اند که در برابر مرام و معرفت و مسلمانی همواره در دنیا یکه‌تاز هستند و هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند در این عرصه با آن‌ها رقابت کند.اینجاست که مسوولان هم باید از این فرصت استفاده کنند و در چنین عرصه‌ای بیش‌ازپیش خادم مردم باشند.

    خدمت به زائر و حرکت جهادی، تنها متعلق به مردم نباشد و چه اشکالی دارد برای سرعت بخشیدن به امور مردم در بخش اداری شاهد حرکت جهادی مدیران و کارمندان هم باشیم.حذف کاغذبازی و تسهیل و تسریع امور کاری مردم ، راهنمایی و خدمت صادقانه و مردم‌داری را می‌توان از خود مردم آموخت و بهترین نمونه حال حاضر ، کمک‌های مردم در ایام آخر صفر بود که یک الگوی کامل و خالص محسوب می‌شود.

     

    برچسب ها حرکت جهادی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *