×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس‌جمهور در نیویورک از اقتدار ایران دفاع می‌کند

  • کد نوشته: 78854
  • شهریور 29, 1402
  • جمهوری اسلامی ایران توانسته روابط حسنه‌ای را با تمام کشورهای دنیا برقرار کند و رئیس‌جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل از واقعیت‌های ملموس نظام اسلامی دفاع خواهد کرد.

    رئیس‌جمهور در نیویورک از اقتدار ایران دفاع می‌کند

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته روابط حسنه‌ای را با تمام کشورهای دنیا برقرار کند و رئیس‌جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل از واقعیت‌های ملموس نظام اسلامی دفاع خواهد کرد.

    علی رضایی در گفت‌وگو با نخست نیوز :  سفر رئیس جمهور به نیویورک را نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: علی رغم تلاش دشمنان برای انزوای جمهوری اسلامی ایران که عمدتا معاندین هستند، رئیس جمهور کشور ما به طور رسمی به نشست مجمع عمومی سازمان ملل دعوت شد.

    وی در ادامه اظهار کرد: رئیس جمهور در این نشست از اقتدار نظام و واقعیت های ملموس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد. ما در حوزه اقتصاد داخلی با مشکلاتی مواجه هستیم اما در حوزه بین المللی به توفیقات خوبی دست پیدا کرده ایم. در ابتدای دولت سیزدهم، رئیس جمهور گفتند توسعه ارتباطات را از کشورهای همسایه شروع خواهد کرد و این کار را انجام داد. سپس کم کم به دل آمریکا رفت و دست دوستی به آمریکای لاتین دراز کرد.

    نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی توانسته روابط حسنه ای را با اکثر کشورهای دنیا برقرار کند. کارنامه دولت سیزدهم در حوزه بین الملل مثبت تلقی می شود. سفر رئیس جمهور به نیویورک نیز حتما با ارزش و با امتیاز خواهد بود.

    رضایی گفت: کشور ایران تنها کشور مستقل دنیا است. پیشینه استقلال نیز به هویت و تاریخ کهن ایرانی باز می گردد که این را به رخ کشورهای دنیا باید کشید. جمهوری اسلامی ایران یک کشور صلح طلب بوده و دوست دارد با همه روابط دوستانه داشته باشد غیر از کشورهایی که به منافع جمهوری اسلامی بی توجه هستند.

    منبع : ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *