×
×
جدیدترین‌‌ها

دستگیری عامل فریب دختران

  • کد نوشته: 78299
  • شهریور 23, 1402
  • فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل فریب و اغفال دختران جوان جویای کار با درج آگهی استخدام در سایت دیوار در این شهرستان خبر داد.

    دستگیری عامل فریب دختران

    نخست نیوز: سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی طرح شکایت یک شهروند اسفراینی مبنی بر اینکه فردی با درج آگهی استخدام در سایت دیوار وی را فریب و مورد سوء استفاده قرار داده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله در این رابطه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را آغاز کردند، افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم به بهانه استخدام افراد جویای کار آنان را اغفال و مورد سوء استفاده قرار داده است که با همکاری پلیس فتا متهم شناسائی شد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، تصریح کرد: متهم پس از مواجه با شاکی و مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

    سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان مراقب باشند، امروزه سودجویان و مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی اقدام به اخلال در نظم و امنیت می کنند لذا از شهروندان انتظار می رود تا با هوشیاری خود فرصت ارتکاب به جرم را از مجرمان گرفته و در صورت مواجه با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
    منبع:مشرق

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *