×
×
جدیدترین‌‌ها

آقای سرمربی؛ توقع ما بیشتر از مفاد قرارداد است!

  • کد نوشته: 77468
  • شهریور 16, 1402
  • تیم ملی در حالی مهیای حضور در جام ملت ها می شود که گفته می شود قرارداد کادر فنی تیم ملی برای جام جهانی هم تمدید شده است.

    آقای سرمربی؛ توقع ما بیشتر از مفاد قرارداد است!

    به گزارش نخست نیوز ،تیم ملی بعد از جام ملت ها، جام جهانی را پیش رو دارد و در پی درخواست کادر فنی از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و دوستانش در ساختمان سئول قرارداد کادر فنی تیم ملی را تا جام جهانی بعدی امضا کرده اند. این بدین معنی است که با هر نتیجه ای از سوی تیم ملی در قطر قرارداد کادر فنی تا جام جهانی خواهد بود. البته برخی می گوید شرط ادامه حضور امیرقلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی این است که تیم ملی در قطر دست کم به جمع ۴ برتر مسابقات ملحق شود.

    به واقع توقع فدراسیون فوتبال از امیر قلعه نویی و تیم ملی حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات است اما سیروس دین محمدی یکی از مربیان استقلالی می گوید توقع ما و مردم از تیم ملی بیشتر از آن چیزی است که در مفاد قرارداد آمده است.

    سیروس دین محمدی در این باره می گوید: «مردم از تیم ملی کشورمان توقع قهرمانی دارند. ایران چند سال است که در جام جهانی است و انتظارات خیلی بالاست. بازیکنان تیم ملی اکثرشان در اروپا بازی می‌کنند و کیفیت‌شان بالا است.»

    باید منتظر ماند و دید که آیا تیم ملی می تواند در قطر انتظارات را بر آورده کند یا خیر.
    منبع:خبر ورزشی

    برچسب ها تیم ملی جام جهانی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *