×
×
جدیدترین‌‌ها

دانشگاه شریف به عنوان استاد /نماینده مجلس: نگرانم /برند این دانشگاه را از بین نبریم

  • کد نوشته: 77030
  • شهریور 12, 1402
  • جماران نوشت: شیوا قاسمی‌پور دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس در خصوص ورود دو مجری صداوسیما به دانشگاه شریف به عنوان استاد، اضافه کرد: در این مورد نگران هستم.

    دانشگاه شریف به عنوان استاد /نماینده مجلس: نگرانم /برند این دانشگاه را از بین نبریم

    به گزارش نخست نیوز ،موج اخراج اساتید دانشگاه در روزهای اخیر، حواشی حذف برخی از رشته‌ها، تغییر ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌ها و… به اعتقاد برخی، نشان از اجرای خالص سازی در سطح کشور دارد. در این خصوص شیوا قاسمی‌پور دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کردستان (سروآباد / مریوان) گفت: چنین اتفاق‌هایی باعث تاسف است. ما سرمایه اجتماعی را نمی‌توانیم به همین راحتی فدای یک سری مداخلات سیاسی و اتفاقات دیگر کنیم. آموزش یک کشور برای تمام اقشار خیلی مهم است. اساتید سرمایه اجتماعی این مملکت هستند، این مملکت به عنوان افرادی که نخبه این مملکت هستند، برایشان هزینه داده است و خودشان زحمت کشیده‌اند. لذا امروز به دلیل دعواهای سیاسی نمی‌توانیم این افراد را فدا کنیم.

    وی افزود: این مسأله برای من که یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس هستم، مسأله مهمی است و ما حتما باید آن را در اولویت قرار دهیم و حتما آن را مورد پیگیری قرار می‌دهیم و مدافع حقوق ضایع شده این بزرگواران هستیم. صحبت‌های جامعه دانشگاهی و دانشجویان برای ما ارزشمند است. جامعه دانشگاهی جامعه‌ای عاقبت‌اندیش و آزادی‌اندیش است، اما این دلیل بر آن نیست که بخواهد مشکلی برای اساتید و دانشجویان ما پیش بیاید.

    دانشگاه شریف یکی از برندهای دانشگاه ایران است و نمی‌توانیم با کارهای اشتباه بگیریم این برند را بگیریم
    وی در خصوص ورود دو مجری صداوسیما به دانشگاه شریف به عنوان استاد، اضافه کرد: در این مورد نگران هستم چون دانشگاه شریف یکی از برندهای دانشگاهی ایران است و نمی‌توانیم این برند را با این کارهای اشتباهی که انجام می‌دهیم، از این دانشگاه بگیریم.
    منبع:خبر انلاین

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *