×
×
جدیدترین‌‌ها

بازداشت زورگیران خشن شهرک غرب

  • کد نوشته: 76979
  • شهریور 12, 1402
  • سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به 26 فقره زورگیری اعتراف کردند.

    بازداشت زورگیران خشن شهرک غرب

    به گزارش نخست نیوز ، سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: 7 شهریور ماه تیم عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان فروردین تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری از پارک فدک را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.
    وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از شهروندان حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

    این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد ،4 دستگاه تلفن همراه و 2 ساعت مچی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

    رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 39 الی 41 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 26 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

    سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

    به گفته این مقام ارشد قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
    منبع:رکنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *