×
×
جدیدترین‌‌ها

شیادی مرد میلیاردر با نقشه خرید خودرو در مشهد

  • کد نوشته: 76744
  • شهریور 10, 1402
  • فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری آستانه پرست عامل کلاهبرداری سریالی خودروهای مزایده ای به دام افتاد.

    شیادی مرد میلیاردر با نقشه خرید خودرو در مشهد

    به گزارش نخست نیوز ،سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری از سوی مردی میانسال به دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی قرار گرفت. در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد سال گذشته با مردی 55 ساله که خودش را کارمند عالی رتبه بازنشسته یکی از دستگاه‌های دولتی و دارای نفوذ بالا معرفی کرده آشنا شده است.
    وی افزود: این فرد پس از چند جلسه ارتباط با مالباخته و جلب اعتماد وی با وعده تحویل حواله ای خودروهای مزایده ای بدون شرکت در قرعه کشی پس از تنظیم قراردادی بابت این کارش مبلغ 800 میلیون ریال برای برنده شدن در مزایده گرفته و پس از مدتی تلفن همراهش را خاموش کرده است.

    سرهنگ نگهبان بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی با بررسی دقیق اظهارات مالباخته، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام با کنترل نامحسوس محل های ترددش او را در حال پرسه زنی در محدوده خیابان کاشانی مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مشهد ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری و استعلام از سامانه های پلیسی مشخص شد این فرد به جرم 12 فقره جعل و کلاهبرداری بالای 25 سال سابقه زندان داشته است.

    وی عنوان کرد: تاکنون این فرد شیاد توسط 11 تن از مالباخته ها یا ترفند تحویل حواله موتورسیکلت و خودروهای مزایده ای در شهر مشهد، چناران، کرمانشاه و زاهدان کلاهبرداری شده شناسایی شده است.

    سرهنگ نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات خاطر نشان کرد: طمع ورزی و کسب منفعت و سود بیشتر، بدون تحقیق و اعتماد بی جا بستر مناسب برای ارتکاب چنین جرایمی را فراهم می کند و شهروندان باید در انجام معاملات با هوشیاری بیشتری اقدام کنند
    منبع:رکنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *