×
×
جدیدترین‌‌ها

انصراف چند پرسپولیسی از بستن قرارداد

  • کد نوشته: 76618
  • شهریور 9, 1402
  • بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس پاداش‌های قهرمانی سرخپوشان در لیگ و جام حذفی را به آنها پرداخت نکرد و چند بار به تعویق انداخت این دسته از بازیکنان هم تمدید قراردادشان را به آینده که احتمالا نیم‌فصل باشد موکول کردند.

    انصراف چند پرسپولیسی از بستن قرارداد

    به گزارش نخست نیوز ، تعدادی از بازیکنان اسمی پرسپولیس از جمله وحید امیری، مهدی ترابی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، سروش رفیعی و… قصد داشتند تا قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادشان را تمدید کنند که از این موضوع منصرف شدند.

    در این مورد با خبر شدیم بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس پاداش‌های قهرمانی سرخپوشان در لیگ و جام حذفی را به آنها پرداخت نکرد و چند بار به تعویق انداخت این دسته از بازیکنان هم تمدید قراردادشان را به آینده که احتمالا نیم‌فصل باشد موکول کردند. به هر حال این اتفاق می‌توانست کار باشگاه پرسپولیس را در تابستان سال آینده برای حفظ بازیکنانش راحت‌تر کند.

    خیال یحیی بابت سرلک راحت شد

    گرچه لیست تیم ملی تا دیشب اعلام نشده بود اما بازیکنان دعوت‌شده به اردو زودتر متوجه این اتفاق شدند. از این رو حتی ملی‌پوشان سپاهان بعد از بازی با پیکان در تهران مانده و با حضور در کمپ تیم‌های ملی خودشان را به مربیان این تیم معرفی کردند. ضمن اینکه به ملی‌پوشان پرسپولیس هم اطلاع داده شده بود که امروز باید در محل اردو باشند. به همین خاطر عدم دعوت از محمدحسین کنعانی‌زادگان به تیم ملی رسانه‌ای شد. از طرفی میلاد سرلک هم به اردوی تیم ملی فراخواند شده تا خیال او و یحیی بابت نرفتن این بازیکن به خدمت مقدس سربازی راحت شود.
    منبع:همشهری انلاین

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *