×
×
جدیدترین‌‌ها

پرسپولیسی‌ها پیش چشم استقلال جام می‌گیرند؟

  • کد نوشته: 75782
  • شهریور 2, 1402
  • پرسپولیس خواهان دریافت جام قهرمانی سوپرجام در دربی است. موضوعی که با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده است.

    پرسپولیسی‌ها پیش چشم استقلال جام می‌گیرند؟

    به گزارش نخست نیوز ،پرسپولیس فصل گذشته هم در لیگ برتر قهرمان شد و هم جام حذفی و حالا خواهان دریافت جام قهرمانی سوپرجام در جریان بازی با استقلال شده است. به این خاطر که دیدارهای لیگ برتر در استادیوم آزادی تا پیش از فیفا دی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و دربی اولین مسابقه فصل جاری است که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حضور تماشاگر به میدان می‌آیند.

    پرسپولیسی‌ها دوست دارند اهدای جام قهرمانی سوپرجام در آن مسابقه باشد که تماشاگر بیشتری در ورزشگاه حضور دارد و البته از جو خاصی بهره می‌برد. در عین حال طبیعی است که آنها دوست دارند این جام را که با شکست استقلال در فینال جام حذفی، بی‌زحمت و بدون انجام مسابقه‌ای به دست آورده‌اند جلوی هواداران خود و البته هواداران تیم رقیب در دست بگیرند و یک جورهایی به استقلالی‌ها فخر بفروشند.

    این موضوع با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده است و بر این عقیده است در جریان بازی‌های لیگ برتر نباید برای اهدای سوپرجام برنامه‌ریزی کرد. به خصوص که در جریان دربی هم تماشاگر پرسپولیس در استادیوم حضور دارند و هم تماشاگر استقلال. اما در جریان یک بازی عادی تماشاگران تیم بازنده میدان را ترک می‌کنند و شاهد تماشای اهدای جام به تیم رقیب نخواهند بود. یک بار هم پرسپولیس بدون انجام بازی با استقلال قهرمان سوپرجام شد و جام قهرمانی با حضور سیدجلال حسینی در ساختمان سازمان لیگ به آنها اهدا شد و به نظر می‌رسد این فصل هم اهدای جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیسی‌ها بدون سر و صدا باشد.
    منبع:خبر ورزشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *