×
×
جدیدترین‌‌ها

شلیک پلیس پایان تعقیب و گریز 4 مرد زانتیا سوار در بزرگراه آزادگان

  • کد نوشته: 75526
  • شهریور 1, 1402
  • سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 68 کیلوگرم تریاک و دستگیری 4 نفر قاچاقچی مواد افیونی طی عملیات انتظامی عصر روز گذشته در اتوبان آزادگان خبر داد.

    شلیک پلیس پایان تعقیب و گریز 4 مرد زانتیا سوار در بزرگراه آزادگان

    به گزارش نخست نیوز ،سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: با انجام رصد و پایش و پیگیری های شبانه روزی و فعال سازی گشت های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران در محورها و بزرگراه های منتهی به پایتخت مامورین این پلیس به یکدستگاه خودرو زانتیا که با 4 سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان مشکوک و با استفاده از گشت آشکار نسبت به صدور دستور ایست و توقف اقدام کردند.
    وی افزود: متهمین بدون توجه به دستور پلیس اقدام به حرکات مارپیچ و رانندگی پر سرعت و خطرناک به راه خود ادامه داده که در راستای صیانت از شهروندان در حال تردد در بزرگراه به ناچار با اخطار ایست و شلیک هوایی قصد توقف سوژه را داشته که با متهم بی توجهی و اقدام به فرار می نماید که در نهایت با اجرای طرح مهار و شلیک دقیق سرتیم عملیات لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در نهایت متوقف و متهمین نیز دستگیر شدند.

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با توقف خودرو در بازرسی دقیق از خودرو 68 کیلو گرم تریاک کشف شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

    برچسب ها پلیس تعقیب شلیک

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *